Mariuse34 Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Glem det:) jeg som sendte svaret privat på tapatalk, når det skulle på tråden! Huff... *pinlig*
tysk bmw spesialist Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 jeg har aldri sett så mye meninger om bil og priser,og det av små drittunger som såvidt har detti ut av hølle på mora si. at 20 åringer sitter å uttaler seg om ting de ikke har en dritt greie på , og det verste av alt er at dere ikke er lydhøre for folk som er godt voksne og drevet med bmw og andre biler i mange år,vær klar over at innen dere ble født så spant vi rundt og lekte bajaser i gamle bmw og ford opel m mer idiotkjøring ja ,men det var morro,nyt ungdomstiden kamerater. pellen i botten
ls44mm Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Jeg klarte ikke å la være Men måten du skriver/snakker på virker ikke helt som du er så jævla gammal eller klok for den del. Jeg snakker ikke om hvordan du skriver, fordi det er helt ann sak. Nei, jeg snakker også om måten du uttaler deg på. Mr. tysk bmw spesialist. Og når du nevner at 20 åringer ikke har peil. Vell, når DU var ung, så var det kanskje forgasser og pil og bue. Tiden har forandrett seg, og nå er det så jævla mye elektornikk og dritt i bila at du må nesten ha fagbrev i IT for i det hele tatt finne ut hva faen som er gærnt med bilen. Jada, vi snakker pc diagnostikk osv osv osv Så dump en 2013 5 serie hos en lokal gamling, så står han der og klør seg i pære. Jeg sier ikke at eldre gutta ikke kan noe. Langt i fra, det er enkelte som er gamle sjørøvere som har vært med på en runde eller 2 og har løsning på mye. Men å si at 20 åringer og den generasjonen ikke kan en dritt er piss prat. Det er flere menensker oppi 20-30 åra som kan mere om f eks datasprut enn noen andre "old school" mekanikere. PS. Så bra at dere spant rundt og var idioter Enkelte av såkalte 20 åringer kjører forsvarlig på banen enten rett fram eller sidelengs og gjett hva? Skrur bila sjæl, mapper dritten og har godt peil på ting. Er man entusiat, så er man entusiat. Uansett alder!! PPS. Kjøpte du bilen ell?
JulianS Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Jeg lurer på om du er spesialist på TYSKE BMW'er eller om du ER tysk og også BMW spesialist? Du driter deg ihvertfall loddrett ut med de uttalelsene dine...
KennethW Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Jeg lurer på om du er spesialist på TYSKE BMW'er eller om du ER tysk og også BMW spesialist? Du driter deg ihvertfall loddrett ut med de uttalelsene dine... Hahaha Festelig tråd!
Mariuse34 Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Dette minner mistenkelig om raljeringen til gamle gubber på en internettkafé i Thailand....
tysk bmw spesialist Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 ja vi bruker diagnostik på nyere biler,veldig enkelt ja men ikke bestandig,men som regel så forteller det feilen ,så er det bare og bytte delen,jeg gikk ut som nyutdanna bilmekaniker i 94 og har skrudd mye bil i alle år,jobber på bilverksted i drammen,ja dere ungdommer har helt rett i at elektronikken ikke bestandig gjør det så enkelt,og dere kan nok ha rett i at enkelte av dere kan ha mye peil på innsprut elektronikk turbo osv men at det er enkelt det er bare en bløff. ikke rart at noen av dere blir flinke til innsprut turbo osv men så har dere også har en vanvittig iver for dette. mange av ungdommene i dag får sin bilinfo via goggle mye nyttig der. men mange av disse ungdommene går også med handa i lomma ,buksa nedpå knea og halve rassen ute og er heloppslukt av world of worldcraft og mange av disse går også og naver hvor er selvrespekten jeg bare spør? har vært på rudskogen mange ganger og det er ikke første gang vi må hjelpe ungdommen med bilene,ja jeg har også vært ungdom og trengt hjelp noen ganger men jeg holdt kjeft istede for og tro at jeg er verdensmester ,og jeg har fortsatt mye og lære og detta er mynta på de som føler seg truffet,selvfølgelig finnes det ok ungdommer også
wicky124 Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Noe av det første du burde lære, er å rettskriving..
tysk bmw spesialist Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 rettskriving eller ei dere skjønte hva som ble skrevet,det var hele poenget
Fredrik 90 Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Hmm, jeg er 22 år og går ikke med hendene i lomma, buksa så lavt at rompa er bar og jeg har aldri spillt WOW. Men jeg påstår at igjennom min bilinteresse så har jeg en viss form for peilig selv om jeg ikke kan skru ut motor og girkasse på en E36 på 15 minutter.... Hvis du Hr Bmw spesialist værdensmester altvitene bilprofessor gud over alle har så god peilig så skjønner jeg ikke hvorfor du opptrer så uproffesjonelt. Du er ikke bedre enn alle andre bare fordi du er eldre og utannet bilmekaniker, jeg har kompiser som kan demontere og skru sammen igjen en E34 med bind for øyenene og 2 i promille. Og de har IKKE makaniker bakgrunn, kun sterk bilinteresse og skruing som hobby. Skjerp deg mann, folkeskikk gjelder på internett også
tysk bmw spesialist Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 det er bra da er du en av de få,og jeg skulle like og se kameratene dine demontere en hel bil og sette den sammen igjen i blinde,men jeg tror deg når du sier de er flinke,men de er ikke 18 år eller
wicky124 Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 hei! Vil du komme og ta en kebab? så kan du få en problemstilling å løse på min E65 som ikke har NOE med elektronikk å gjøre...ren mekanikk...løser du det problemet skal du få all heder og ære i all den tid bimmers består!
rekorden Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Noe av det første du burde lære, er å rettskriving.. Dette var jo dagens bommert:p Ha en fin helg:)
tysk bmw spesialist Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 du får levere bil på bilia i drammen,om en ukes tid,fordi jeg nå sitter i thailand og har det litt morro med dere ungdommer,
Anbefalte innlegg