Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stenge tråden er en god ide, å sperre dette stae barnet av en beerge ute, kikka på bilen jeg, den trenger kansje litt maling, men ingen sveising. Men jeg har full forståelse for at han er redd for å tape ansikt her inne å prøver å holde hardnakket på sine utalelser. Blir for dumt, at man tilater at noen prøver og svartmale folk her inne, det det hele var snakk var en gammel bil til 30.000,- ingen som har prøvd millionærer her, eller hatt uærlige hensikter. Dette er en stakkar som ville selge bilen sin, den fungerer dårlig til demmes bruk, dra hestehengere osv. Syntes også det er trist at denne wicky eller hva han kaller seg går i personangrep når det gjelder rettskrivning, hvem er det han tror han er?? Han burde lære seg å skrive Norsk rettskrivning selv før han uttaler seg. Det sitter en hel haug med nek her inne å snakker om ting de ikke har litt peil på en gang. Hva man kan få en røys av en E36 eller E39 for er helt irelevant for denne saken. Eier skulle ha 30000 for en grei bruktbil uten rust som var i bra teknisk stand. Det er ikke en brutto månedslønn i dag det for en normal å grei jobb engang. Dette er en grei og normal pris for en 99 mod stv i grei stand. Men ønsker noen å betale 10 lapper for en "lik bil" å må skru stadig så gjerne for meg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...