kossmaster Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 hei vurderer bytte av motor fra en m52tub20 til m52btub28 /b28 da dette ikke er en jobb jeg har lyst og ta på meg selv så lurer jeg på og ta bilen til sverige og få de til og ordne dette. Lurer da på om det er noen som har noen erfaringer med dette eller vet ca. hvor mye dette vil komme på (motor og bytte) gir osv blir ikke rørt. ikke minst er dette overkommelig og få omregistrert ? bilen har vært norsk registrert i over 10 år i norge og bortsett fra bakskiver er vell bilene identisk ? takker for alle svar
Bmwrob Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Større girkasse på 528. Bør bytte til den hvis ikebdu vil ha girkassehavari..
kossmaster Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 Større girkasse på 528. Bør bytte til den hvis ikebdu vil ha girkassehavari.. Leste litt rundt på akkurat det, Er en på forumet som har prøvd og havarere b20 girkassen med deff sperre og nesten kunne garantere at den ville tåle dette. Er manuell kasse det er snakk om da.
kossmaster Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 må da være noen som har gjort eller har noe kunnskap om pris på dette ?
Haug530D Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 må da være noen som har gjort eller har noe kunnskap om pris på dette ? Hør med ///Naitsirk på forummet han har gjort denne operasjonen mener jeg, det var dog M52B20 til M52B28 men det bør vel være ganske likt, med tanke på girkasse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå