Gå til innhold

Erfaringer med MB Auto Import


skiern
 Share

Anbefalte innlegg

Har vel egentlig ikke så mye mer og si en at di lurer endel folk. E60 n min er jo impotert fra de og det var endel uklar heter der vet jeg, noen år siden nå da, tror de har kommet seg etter endel klager fra folk. Men garanti saker var det ingen problemer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sant skal sies så er det vel sikkert 7-8 år siden jeg hadde to dårlige opplevelser med dem. Det ene var når jeg kjøpte en E36 328i som var "Entusiast eid og nettopp overhalt motor for en god del penger" Bare synd at toppen røk etter to dager og MB Auto ikke hadde noen forpliktelser når det gjaldt brukt biler. Dugg som var i frontlyktene var pga at bilen nettopp var vasket påsto selgeren. Dumt at den ikke forsvant på 3 år. Vet at dette er typisk problem på E36, men synd når man får følelsen av å sitte igjen som lurt og med verksteds regningen. Når jeg skulle hente bilen var den en bul også i ett bakdekk, men dette var ikke noe problem i følge MB Auto, Her tror jeg at jeg måtte mase og en god del telefoner til før jeg fikk to brukte dekk de hadde liggende. Det var vel den siste gang jeg satt bena mine innom MB Auto, Men for all del, Har hørt om flere som har vært fornøyd også, Men det viktigeste er vel hvordan de faktisk behandler en kunde når det oppstår ett problem og man ikke er litt i møte kommende en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var interessant. Hva mener du med at de lurer folk da? På pris, bilens tilstand eller kmstand?

Etter det jeg har hørt var det endel tull med priser og bilen tilstand. Men som sagt dette er lenge siden. Sikkert rundt 3-4år så det kan nok godt hende de har blitt gode nå, de har jo nettopp pusset opp lokale sitt på kaland så det går no sikkert bedre der nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Vær glad du leste dette! skulle ønske jeg hadde blitt advart! drittgjeng, kvitterer ut serviceindikatorer uten at det er utført og stemplet i boka! Nyservet my ass! loaded with CRAP hele gjengen. du får ikke lengre kjøpe bruktbilforsikring når du handler hos de, ikke gyldig så lenge ikke service er overholdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg var tilfeldigvis innom MB auto engang for en stund siden for jeg skulle ha noe automat olje til en merce (regnet med de kanskje hadde siden de heter MB) Når jeg stod å ventet på at en kundebehandler skulle bli ledig var jeg vitne til blant annet lakkering av en fremskjerm på en bil med knapt noen form for maskering. Det beste var at bilen var at det kun var halve bilen som var kjørt inn døren og det regnet som faen ute. Ellers overhørte jeg en selger som snakket med en tydelig fortvilet kunde over telefon. Selger var frekk og hadde mange begrunnelser på de fleste feil og mangler ikke var deres problem/feil.

Har hørt diverse rykter om snusk som jeg ikke skal gå innpå her, da det bare er rykter. Har også oppfatning at seriøse forhandlere i området har lite til overs for mb auto som ikke omhandler konkurranse.

Jeg vet med sikkert at jeg overhodet aldri skal kjøpe bil hos de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo rimelig drøyt ut. Men samtidig er det ikke mye som lenger overrasker med bruktbilselgere da man etterhvert har hørt og erfart mye rart.

Jeg var forøvrig veldig nær å handle en E61 her og hadde allerede kjøpt flybillett da jeg fikk beskjed om at bilen var solgt. Like greit så vidt jeg kan skjønne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen erfaring med MB auto, annet enn at en kompis kjøpte nettopp en golf der og er fornøyd med det.

Men SPZ bil er gode greier. Om det er en spesiell bil du har lyst på, så finner de den nok til deg i Tyskland og får den hjem til kurrant pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...