TaxDog Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Nå har jeg to 60cm lange vindusviskere på bilen, hvor den ene er for lang å slår bort i panseret med tuppen. Derfor regner jeg med at det originalt settet skal være to forskjellige lengder på vindusviskerne + at festene er ulike. Hvor i alle dager kjøper man disse? Noen som vet hva de originale målene er?
Odd-M Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Viskere med fester får du hos Esso, Statoil, Shell, BMW, Koed, Schmiedmann, GS, Mekonomen, Hellanor, Bilxtra osv.
scoot Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Du bor i Halden? Stikk på Veng, de fikser i lengden du ønsker og klipset du trenger. Lengden på førersiden skal være 24", det samme skal egentlig passasjersiden, men jeg har brukt 23" for å unngå denne slåingen du snakker om:)
TaxDog Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Takk. Det blir også et problem med passasjersiden da viskeren står i vinkel opp fra vinduet og fungerer mer som en vifte enn vann fjerner
TaxDog Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 Kjøpte nye viskere på veng. Problemet med for lang visker ble løst men problemet med at viskeren står opp fra glasset ytterst på viskeren er der enda.
scoot Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Da må du jo justere vinkelen på viskerarmen - men da vil den sansynligvis slå i panseret når den går ned ( Fordi vindusviskermekanismen på E34 er søppel og blir slarkete med en gang ). Derfor har sansynligvis forrige eier justert armen litt lenger opp for å unngå at den indre delen skal slå på panseret
525i1991 Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 bytt armen på passa sjersiden til en som er lik den på førersiden, funker fjell hos meg. org så tar den nedi panseret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå