TOYW Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Hei koblet av viften forran for å sjekke om den kunne koke over, dette gikk bra et parr timer, plutselig kokte den over og alt vannet forsvant, fylte på og den kokte litt etter, motorn rakk ikke å bli ordentlig kald fordi jeg måtte komme meg hjem, skal sjekke imorgen om den koker over igjen, kan dette ha skadet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Hvorfor sjekke om det koker? Viften er der av en grunn... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Hmm måtte nesten le litt når jeg leste dette. Selvfølgelig kan det skade noe i motoren når den koker. Foreksempel toppakning kan gå. Hvorfor tok du av vifta i første omgang? Å ja, den vil koke igjen når du starter den og lar den gå på tomgang siden radiatoren ikke får kjøling. Monter viften og køll på frostvæske. Kan hende du har fått luft i systemet, men er ikke sikkert:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOYW Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Har jo koblet den på igjen. Tok den av fordi den skal egentlig ikke gå på hele tiden, derfor jeg prøvde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Mye spesielt folk gjør med bilene sine ja.. Bare ikke demonter bremsene for å se om du fortsatt klarer å stoppe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Haha. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 1. Vifta går ikke hele tiden selv om det kan se slik ut. 2. Om den går så har nok ingeniørene hos BMW en mening med at den skal gå. 3. Ved overoppheting av motoren er det stor sjanse for at toppen slår seg eller sprekker slik at også pakningen ryker. 4. Etter at motoren har kokt en gang er det helt nødvendig å lufte systemet slik at du får ut all luft. Ellers vil den koke på nytt. Du får bare krysse fingrene å håpe at toppen har berget. Dette stuntet tror jeg tar kaka i dag. Antar at du ikke tenkte deg så godt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOYW Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Jepp, skal teste det. Den går konstant og skulle sjekke, det gikk fint lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Om du har AC tilkoblet skal vifta gå hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Audahh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Mye spesielt folk gjør med bilene sine ja.. Bare ikke demonter bremsene for å se om du fortsatt klarer å stoppe... HAHA ! Lo godt når jeg leste dette ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOYW Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Fant problemet en slange hadde hoppet av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Bare husk å lufte kjølesystemet da. Har sendt deg pm for den beste måten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Herrefred...er ikke rart det er krig i verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå