cab318 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Takk takk for tipset , blir å se på en e46 for pappa i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 har tatt flere bilder , men får ikke lastet opp alle , flere bilder kommer i morgen dette får være en teaser da , ( beklager skitten bil ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 et bilde av interiøret kommer flere i morgen good night Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 EHM...vask bilen...vipp på soltaket...angeleyes og tåkelys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Kjempeflott interiør. Elsker kontrastene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 EHM...vask bilen...vipp på soltaket...angeleyes og tåkelys... jaaa daa wicky , men du skjønner hadde ikke tid får bli som du ønsker neste gang brah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Kjempeflott interiør. Elsker kontrastene. Takk for det. digger interiøret selv også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Heei alle sammen og velkommen til min 745D Siden jeg er ny på forumet vil jeg gjerne si litt om meg selv : Gutt på 18 år , bor i drammen. Er litt for interessert i Bmw da Bruker meste av fritiden min på bilen så litt om bilen : 745D Modell : 2006 ----------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Faaaaaen at folk ikke klarer å la andres ting være i fred bilen har fått noen kjemperiper ( ser ut som de er lagd med nøkkel ) at folk har hjerte til å gjøre sånt ? hva kommer det av ? sjalusi ? eller bare lyst til å lage faen skap ? og jeg som ikke klarer å polere engang værste dagen i mitt liv as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Blir det noe damer på deg med en slik bil da? Sist jeg sjekka ble Volvo 240 foretrukket! hehe Kjenner meg igjen der, og jeg kan heller ikke polere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 utrolig kjipt! :/ er alltid påpasselig på hvor jeg parkerer iforhold til bulker osv, men nøkkelriper er bare inhumane! du får bruke det som unnskyldning til å kjøpe deg poleringsmidler og prøve deg frem det gjelder å se det positive i ting! jeg klarte (etter en stund) å se positivt på at jeg hadde kræsja med e39'n min, ved at da hadde jeg mulighet til å fremkynne nye fangere og lamper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Blir det noe damer på deg med en slik bil da? Sist jeg sjekka ble Volvo 240 foretrukket! heheKjenner meg igjen der, og jeg kan heller ikke polere! Hahha , har allerede dame så bryr meg ikke men får endel looks når jeg spretter ut med joggebukse og hettegenser ut av bilen haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 utrolig kjipt! :/ er alltid påpasselig på hvor jeg parkerer iforhold til bulker osv, men nøkkelriper er bare inhumane! du får bruke det som unnskyldning til å kjøpe deg poleringsmidler og prøve deg frem det gjelder å se det positive i ting! jeg klarte (etter en stund) å se positivt på at jeg hadde kræsja med e39'n min, ved at da hadde jeg mulighet til å fremkynne nye fangere og lamper ja er skikkelig dårlig gjort parkerer som regel bort fra alle andre jeg også men bilen får tydeligvis ikke få være i fred. hehe ja er jo en måte å se på det , får prøve meg frem eller finne noen som kan ta full detail på bilen haha man skal jo alltid se løsningen ikke problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Blir det noe damer på deg med en slik bil da? Sist jeg sjekka ble Volvo 240 foretrukket! heheKjenner meg igjen der, og jeg kan heller ikke polere! Hahha , har allerede dame så bryr meg ikke men får endel looks når jeg spretter ut med joggebukse og hettegenser ut av bilen haha Det gjorde jeg også første par ukene jeg hadde bilen..så ut som en dass og kjørte E65.. men nå er jo det ett par år siden..da jeg fremdeles så ung ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå