cab318 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 for å si det slik..til å være 18 har du god smak når det gjelder originale lykter Hehe ja kan ikke ha sånne wannabe audi greier Takk for at du skrev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Ble mye bedre med originale lykter Gratulerer med fin cabriolet! Tusen takk ja ble mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Du trenger forresten ikke takke alle som skriver her.. men istedet for å bruke masse penger på m-pakke og sånt, så hadde jeg heller brukt penger på senk, felger og tekniske oppgraderinger.. Hvorfor ikke kjøre mot strømmen og få en non-m bil? Slik jeg hadde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Du trenger forresten ikke takke alle som skriver her.. men istedet for å bruke masse penger på m-pakke og sånt, så hadde jeg heller brukt penger på senk, felger og tekniske oppgraderinger.. Hvorfor ikke kjøre mot strømmen og få en non-m bil? Slik jeg hadde... Heheh neei må ikke det , men det er fint at folk tar seg tid til å lese tråden , og da syns jeg det er høflig å takke Ja er en tanke det også har planer om senk og andre felger . Tekniske oppgraderinger ? forslag ? skal ikke takke wicky du får bare et smilefjes heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Foresten din var jo kjempe fet men åssen leppe er det på fangeren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 vet ikke åssen leppe det var...lå en slengende i garasjen som jeg skrudde fast bare.. er sånn gummi leppe..mener den kom fra en e34 540 eller e38..men er dessverre ikke sikker... Tekniske oppgraderinger menes vel med at det kanskje er greit å bruke penger på å få bilen tip-top? Gode bremser, dekk, og andre "sikkerhets" greier istedet for jallasenk og felger? Nå er jeg dessverre blitt gammel så har andre prioriteringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 den e36'n din wicky, den gjorde seg ganske bra faktisk! trodde ikke du hadde så bra smak? neida men til trådstarter, er helt enig med wicky, bruk penger på felger, senk og en sånn leppe evt, så har du en bil utenom det vanlige ellers et godt utgangspunkt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 den e36'n din wicky, den gjorde seg ganske bra faktisk! trodde ikke du hadde så bra smak? neida men til trådstarter, er helt enig med wicky, bruk penger på felger, senk og en sånn leppe evt, så har du en bil utenom det vanlige ellers et godt utgangspunkt! haha biatch! Jeg har hatt mange kule biler... E32 og E38 også faktisk.. Men E36 ble jo smadra selv om jeg hadde lyst til å beholde den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 vet ikke åssen leppe det var...lå en slengende i garasjen som jeg skrudde fast bare.. er sånn gummi leppe..mener den kom fra en e34 540 eller e38..men er dessverre ikke sikker...Tekniske oppgraderinger menes vel med at det kanskje er greit å bruke penger på å få bilen tip-top? Gode bremser, dekk, og andre "sikkerhets" greier istedet for jallasenk og felger? Nå er jeg dessverre blitt gammel så har andre prioriteringer.. den var ihvertfall veldig fin å sånne greier ja vel har nettop byttet bremser og nye dekk Neei da er aldri for gammel til tøff bil , men skjønner prioriteringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 den e36'n din wicky, den gjorde seg ganske bra faktisk! trodde ikke du hadde så bra smak? neida men til trådstarter, er helt enig med wicky, bruk penger på felger, senk og en sånn leppe evt, så har du en bil utenom det vanlige ellers et godt utgangspunkt! den var veeldig fin altså , skal se litt på felger og senk først, kanskje en leppe . så får vi se om det blir m-pakke ettervert vis jeg får lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Høres bra ut skjønner meg ikke på folk som skal slenge på alt mulig rart på bilene sine med en gang de kjøper de... bli heller kjent med bilen og utseende, og oppgrader litt etterhvert, sliter mindre på økonomien, og du kjenner bilen din godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Høres bra ut skjønner meg ikke på folk som skal slenge på alt mulig rart på bilene sine med en gang de kjøper de... bli heller kjent med bilen og utseende, og oppgrader litt etterhvert, sliter mindre på økonomien, og du kjenner bilen din godt hehe ja man kan bli litt dratt med ser den skal nok ta det gradvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Se der ja, ble betraktelig bedre med nye lykter! Tror også jeg sier meg enig med de over at m-plast kan komme med tida, men husk at det er du selv som bestemmer hva du vil gjøre med pengene dine Men stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 ja fy , sånne jalla lykter hører ikke hjemme på bmw vetu . tror jeg er enig med de andre her , venter litt med m-plasten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Da har jeg vaska reservehjul brønnen så jo ikke ut der , men nå et det helt rent ccfl AE vs led ? hvilke ville dere ha valgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå