cab318 Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 flaks ikke noe annet gikk samtidig da du får prøve å se det sånn hver gang noe går på bilen min ser jeg på det som en god grunn til å oppgradere ja , flaks at det ikke ble noen riper Hahha ja det er en måte å se på det På biltema koster de 399 for 1 side Ingen som har billigere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 sjekk med høggern eller noe? pleier somregel å være e36'r på huggerne etter jeg har sett iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 skal du kun bytte en så hadde jeg kjøpt brukt...kjøper du ny så må du bytte begge..ellers blir det fargeforskjell/matthet i glasset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 sjekk med høggern eller noe? pleier somregel å være e36'r på huggerne etter jeg har sett iallefall Skal ta en tur til høggern når jeg får tid får se om de har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 skal du kun bytte en så hadde jeg kjøpt brukt...kjøper du ny så må du bytte begge..ellers blir det fargeforskjell/matthet i glasset... Ja trenger bare å bytte på høyre side , men ser at på ebay koster begge sidene 400 ? Er dette noe kina greier ? Kan velge i gule / svarte / clear Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Jeg har prøvd både sorte og gule klarglass lykter fra ebay. Virker, men bør silikoneres da dem dugger rimelig fort. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Jeg har prøvd både sorte og gule klarglass lykter fra ebay. Virker, men bør silikoneres da dem dugger rimelig fort.Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Å sånn ja takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Da har jeg fått tak i tåkelykten . kjeder meg , vil gjøre en eller annen mod på bilen ? forslag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Har noen en sånn liggende ? Har sett på flere cd spillere , men de ser så jalla ut. Si ifra vis noen har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Det finnes flere spillere som har samme farge på display/knapper som original bmw... Og de spiller jo bedre også med litt fler muligheter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 hvilke spillere da ? har sett overalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Alpine har jo en del i slik farge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Finnes nok endel spillere som leverer bedre enn de originale ja, men det ser helt klart best ut med den originale Kommer an på hva du vil ha, veldig bra lyd eller ok lyd og bra utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Jeg har en Kenwood spiller som glir rett inn med resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Jeg har en Kenwood spiller som glir rett inn med resten Så flott bilde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå