cab318 Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Finnes nok endel spillere som leverer bedre enn de originale ja, men det ser helt klart best ut med den originale Kommer an på hva du vil ha, veldig bra lyd eller ok lyd og bra utseende Hvil jo ha bra lyd , tror originale spilleren klarer å levere det , + originale ser jo 100 ganger bedre ut enn de andre aftermarket greiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Vet noen åssen type pærer det er i lysene ? Grøftelys/park/vanlig ? Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 H7 i nær og fjern, vanlig w5w i park, og h1 i grøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Jeg har en Kenwood spiller som glir rett inn med resten Så flott bilde ? Nå bærer det på treff ved vikingshipet med BMWCCN så kan ordne bilde i kveld eller i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Jeg har en Kenwood spiller som glir rett inn med resten Så flott bilde ? Nå bærer det på treff ved vikingshipet med BMWCCN så kan ordne bilde i kveld eller i morgen skulle gjerne vært med , men ligger 14 timer unna Kjempe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 H7 i nær og fjern, vanlig w5w i park, og h1 i grøft Takk Skal bytte til noen litt hvitere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Følgende planer fremover : Lamin x - smoked ( frontlykter og bak lykter ) M-fanger eller leppe Senk ( coilover / senkesett Sette inn anlegg . kom med forslag er rimelig amatør på dette Nye felger = kom med forslag Carbon folie ( diverse interiør deler ) Kom med flere forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Har siklet på en sånn lenge koster 2000 USD Morsomt med mods som veldig få har , bare synd at det koster skjorta , 1 arm og buksa Noen fler som har lyst på sånn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Jeg har en Kenwood spiller som glir rett inn med resten Så flott bilde ? Nå bærer det på treff ved vikingshipet med BMWCCN så kan ordne bilde i kveld eller i morgen Har du fått tatt bilde glenn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 skulle gjerne vært med , men ligger 14 timer unna Kjempe bra Hvis du bruker 14 timer til Hamar mener du vel på sykkel? Jeg kjørte dit på 2t 45 min fra Tønsberg som er enda lenger vekk (hvis du bor i Drammen da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 skulle gjerne vært med , men ligger 14 timer unna Kjempe bra Hvis du bruker 14 timer til Hamar mener du vel på sykkel? Jeg kjørte dit på 2t 45 min fra Tønsberg som er enda lenger vekk (hvis du bor i Drammen da) haha , stod faktisk 14 timer på sånn gulesider greie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Har siklet på en sånn lenge koster 2000 USD Morsomt med mods som veldig få har , bare synd at det koster skjorta , 1 arm og buksa Noen fler som har lyst på sånn ? [ Bilde ] Kult nok dette, men synes heller du kan bruke pengene på de andre planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Har siklet på en sånn lenge koster 2000 USD Morsomt med mods som veldig få har , bare synd at det koster skjorta , 1 arm og buksa Noen fler som har lyst på sånn ? [ Bilde ] Kult nok dette, men synes heller du kan bruke pengene på de andre planene ja er jo drit kult , har ikke noe problemer med å bruke penger på det , men får jo ikke tak i Er godt i gang med de andre planene kommer stor update snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Her er bildene fra Hamar https://www.facebook.com/media/set/?set ... 218&type=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Her er bildene fra Hamar https://www.facebook.com/media/set/?set ... 218&type=3 se der ja fy flate for noen fete biler Må få ut fingern og få min fet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå