Hawkon88 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 hmm..de gangene jeg skrur så har jeg på meg vanlige klær... Vi snakkes når du har stått litt med vinkelsliperen og har nakken full av slipestøv, sveiseperlene brenner gjennom genseren osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Hmm.. DG buksa og TH gensern er ikke så glad i sånt nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 L.Bradour er også gode og slitesterke bukser Men som Hawkon88 nevner, kjøp klær med flammedemping! Blir hull tvert etter litt effektiv bruk med varme arbeider, hvertfall Wenaas buskene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Jeg har også skrudd i vanlige klær. Men gikk med to bukser og to t skjorter som frua NEKTET meg å putte i vaskemaskinen etterpå på grunn av mengden dritt, olje og faenskap. Så like greit å kjøpe noe som tåler at jeg kravler rundt i det og kan være skittent ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Jeg har også skrudd i vanlige klær. Men gikk med to bukser og to t skjorter som frua NEKTET meg å putte i vaskemaskinen etterpå på grunn av mengden dritt, olje og faenskap. Så like greit å kjøpe noe som tåler at jeg kravler rundt i det og kan være skittent ellers. Haha dama har også bandet verkstedklærna mine fra vaskemaskinen. På vinter´n har jeg kjeledress og på sommer så har jeg vanlig "skru" bukse. Driver ikke med sveising, så det går bra for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Skrur naken jeg...Kommer letter inn i kriker og kroker Smører deg bare inn i babyolje så glir du rett inn i motorrommet! Den var ikke dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Ikke kjøp Univern. Det er driiiiiiiiiitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå