E39_Cato Skrevet Januar 14, 2015 Skrevet Januar 14, 2015 bladd igjennom tråden din her nå og ser at du har virkelig lagt en del jobb i denne! lever den enda? ser det er en stund siden det har skjedd noe åssen syns du det var å trekke om taktrekk etc? har du no lur fremgangsmåte? tenkte å trekke om i min også og greit å rådføre seg med folk som har gjort det før Fronten vokste på meg, resten litt så som så men absolutt mye bra håndtverk her!
stig. Skrevet Januar 14, 2015 Skrevet Januar 14, 2015 bladd igjennom tråden din her nå og ser at du har virkelig lagt en del jobb i denne! lever den enda? ser det er en stund siden det har skjedd noe åssen syns du det var å trekke om taktrekk etc? har du no lur fremgangsmåte? tenkte å trekke om i min også og greit å rådføre seg med folk som har gjort det før Fronten vokste på meg, resten litt så som så men absolutt mye bra håndtverk her! trur du dro fram en gammel tråd nå ,hehe leste du datoen, for trådstarter har ikke skrevet et innlegg her siden juni 2013,
E39_Cato Skrevet Januar 14, 2015 Skrevet Januar 14, 2015 trur du dro fram en gammel tråd nå ,hehe leste du datoen, for trådstarter har ikke skrevet et innlegg her siden juni 2013, "ser det er en stund siden det har skjedd noe" så det
williamwiers Skrevet Januar 15, 2015 Skrevet Januar 15, 2015 Kjørte hvertfall rundt i os/bergen før i tiden, stund siden eg har sett den
Eksos Skrevet Januar 15, 2015 Skrevet Januar 15, 2015 Må vell følge denne! Effektivt arbeid ser det ut som
D.Toft Skrevet Januar 15, 2015 Skrevet Januar 15, 2015 den er i live enda. har flyttet seg litt lengre sør i landet enn os
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå