eped75 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 ikke snakk om at nøkkelen vil vri seg om i tenninga... rattlåsen er på, står i park... kom hjem satt fra meg bilen, og skulle rett ut igjen i butikken satt meg i bilen....skal starte bilen, men nøkkelen vil ikke vri seg har prøvd alle 3 reserve nøklene og master keyen.... 1999 e39 528iat noen tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Har du prøvd og vri og rigle på ratt og nøkkel samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eped75 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 jepp har prøvd det meste med alle nøklene...vridd ratt, vridd nøkler...trykt på alt av knapper på nøklene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Du får nøkkelen helt inn? Har opplevd at bakstykket på tenningslåsen kan løsne litt, og lage krøll baki der så en ikke får vridd om. Men da får en som regel ikke nøkkelen helt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eped75 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 nøkkelen går helt inn ( alle 4 jeg har ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Sjekk at spaken står ordentlig i p. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eped75 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 vil tro den står ordentlig i P sjekka nå for å være sikker..spaken rører seg litt opp og ned i P så vil tro den står der den skal snakka med bilia tønsberg nå, og over tlf trodde de det var tenningslåsen men ville ikke si noe sikkert måtte ha bilen inn for sjekk...mye pes med å tilkalle viking osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 Hva var løsningen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå