wicky124 Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Du skrur den av!! Ja jeg kjeder meg! Men du tar av innerdeksler inne i bagasjen og skrur av der, foran er det vel skruer på innsiden? Ta av de støtfanger listene, der er det vel no skruer også, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Tøøft, da får jeg se på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Du skrur den av!!Ja jeg kjeder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Fangerene er veldig enkle. Bak tar du å skrur ut de 4eller 6 10mm skruene inni hjulbuen bak. Så tar dy av chrom lista på fangeren. Så ser du ovenfra og ned der lista sto, der er de to stoore umbrako nedi. Ut med de og fisk de opp fra hullet i fangeren. Da skal de være og dra den bakover bare. Forran så tar du ut grøftlysene med å stikke ett skrujern i hullet ved de. Så er de to skruer i hjulbuene mener jeg. Under fangeren så ser du at det er to store torx/ umbrako. Listene trenger ikke av. Har du pdc/ lyktespyling går de å koble av dette etter fangeren er av. Lykke til : ) mulig jeg har glemt noen detaljer men du finner de nok ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Takker ace. Henter den sotet i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Da har jeg kjøpt lakk og en haug med annet drit. Begynne å demontere iløpet av morgendagen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 s16.? ble jo bra med soting da! mye måtte du gi for det? bakruta også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Stod det på mobilen.. Bakruta må vente. Siden jeg skal plukke den ned for matting.. Jeg gav 800 spenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 800 Var billig ja : p ble bra det der. Såpass lyst at man slipper å bli huket rett inn fav bt også. Vurderer å ha på en lysere film jeg også. Jeg ble.stoppet for en stund siden, så da røk filmen framme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Ikke dumt. Filmen er ogs brun.. Litt kulere en sort faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 jeg vil også sote for 800kr!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Tøff bil hvor kjøpte du sotinga ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Var en fyr i byen som gjorde det.. Men det går å bestille på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Noen som vet hvordan jeg får ut side rutene av dørene? Og en annen ting, digitalklima er det plug&play? Har manuelle vridere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå