Spiff Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 legge meg på bakken? pff, har da løftebukk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Er ikke alle som har det se. Skal prøve å få bygd meg en garasje på 70kvm neste år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Er ikke alle som har det se. Skal prøve å få bygd meg en garasje på 70kvm neste år.. har for sikkerhets skyld 2 til disposisjon jeg 70kvm med garasje er sånn passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Selg den ene til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 I dag byttet jeg vannpumpa.. Kjenner jeg glir over til å bli eitrandes forbanna når de bilene skal være så vanskelige å lufte.. For det første så fylte jeg på vann, ganske mye. Setter så på ekspansonsjonstank lokket og åpner lufteskruen. Begynner å pumpe på. Venter så til motoren blir varm, så når den blir varm åpner jeg lufteskruen å begynner å pumpe på slangene. Gjør det over lengere tid, så etterfyller jeg mye vann å fortsetter å lufte, pumpe osv. Varmeapparatet har stått på 4 i hastighet med full varme btw. Setter meg så i bilen, blåser kaldt i apparatet, kjører en kjapp sving på 50 meter. Så tar jeg å åpner ekspansjons tanken, etterfyller ett par liter å klemmer mere på slangene med lufteskruen åpen. Nå kommer det mere varme i apparatet men dabber av litt når den går på tomgang.. Har så repetert det over og synes det begynner å hjelpe med varme og det meste, er det da nok? Eller må det luftes mer? Trykk vil det vel alltid være i systemet? Var forøvrig en råtten pakning i vannpumpa som lakk, det var en lettelse.. Er ikke lett å lufte det jævla systemet altså. Har stått i oppoverbakke osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Kjenner til dette ass, ble så lei jeg at jeg leverte den inn til gs bare fan te drit... Kunne fylle etter uendelig føltes de ut som : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Tror jeg faen meg jeg skal gjøre og, huff... Kastet verktøyet veggemellom utafor her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Tok av slangen som går ut i toppen på radiatoren å fylte igjennom den jeg, holdte den høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Brukte samme metode på min, på få minutter var bilen ferdig luftet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Hvilken metode? Med lufteskruen oppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Hvilken metode? Sitat ///Mordi: Tok av slangen som går ut i toppen på radiatoren å fylte igjennom den jeg, holdte den høyt. Med lufteskruen oppe? Niks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Hvordan i helvete går det til da? Kommer luften ut av den slangen da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Skrur på slangen igjen når det er fult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Men ekspansjonstanken skal jo ikke være full? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Da er den levert til lakkering. Gleder meg til å få den ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå