Kjexx Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Tror det blir bra. Skulle du lakke din? Er en del montering og dritt bare. Fått sotet din nå? Hvem gjorde det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Spenstig fargevalg. Konverterer du til facelift front når ting først lakkeres eller forblir den original? Gleder meg til å helhetelige bilder av en sammensatt bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Forblir orginal. her er det flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Skal det være chrome eller ikke? Ble brått usikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Jeg stemmer for ikke chrom. Tror det blir finere uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 tror det hadde blitt fint med chrome jeg. blir ikke så kjedelig då. skal lakkere både 7serien og prosjektbilen i cosom svart og der skal der være chrome. vis ikke de er der så blir det liksom bare åja en svart bil. så chrome på den brunfargen tror jeg blir veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 her er din bil bare i cosmos svart. bare si ifra vis jeg skal fjerne bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Tror det blir bra. Skulle du lakke din? Er en del montering og dritt bare. Fått sotet din nå? Hvem gjorde det da? Ser den! Men blir konge når du får den i sammen jepp, gutta skal ta min og. Skal få bestilt meg m fangere først! Har fått sota bakrutene nå! Får ta fra rutene og. Jeg og min far gjorde det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Lurer på om det blir chrome jeg. Men er det noe sted på nett jeg får tak i klips til de listene rundt vinduet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 jepp koster 16 kroner stk på gs . 05 51131924953 Klips org 15.45 48 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Blir nok chrome, er som dere sier. Kjedelig uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Autosol som gjelder eller? For å få polert listene opp igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Er vel billigst å beholde chromen også. Blir fort noen lapper om man skal bytte ut alt av listverk Fargen kler både chrom og shadowline Selv angrer jeg ikke på bytte til shadowline. Men jeg har IL versjon, og på den så syntes jeg etter hvert at bakdørene virket så gedigne med chromlistene irundt. Derfor følte jeg at jeg fikk tonet det ned litt med svarte lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Stemmer for å beholde chromen, og fin farge mister, grattis! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Autosol er bra bruker det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå