Kjexx Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Blir nok chrome ja, kjøpe nye dørlister bare. Er ikke noen som kan sette opp en liste med komplett antall klips jeg trenger og hvilke? Til de takrenne listene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 du har jo fått tegning delenummer og nummer på varen hva mer trenger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Det er sant, men er usikker på antall. Er vel egentlig bare litt lat. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Selv angrer jeg ikke på bytte til shadowline. Men jeg har IL versjon, og på den så syntes jeg etter hvert at bakdørene virket så gedigne med chromlistene irundt. Derfor følte jeg at jeg fikk tonet det ned litt med svarte lister. Trodde det var poenget med iL version..å ha gedigne bakdører.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Selv angrer jeg ikke på bytte til shadowline. Men jeg har IL versjon, og på den så syntes jeg etter hvert at bakdørene virket så gedigne med chromlistene irundt. Derfor følte jeg at jeg fikk tonet det ned litt med svarte lister. Trodde det var poenget med iL version..å ha gedigne bakdører.. og mer bakseteplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Bilen er jo fortsatt like stor fordi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 its all about the show-off-factor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerPro Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Kjøpte selv 20 stk av de klipsene, Trenger 6-10 stk avhenging av hvor godt du vil de skal sitte=) Mener jeg selv brukte 8 stk på hver side. Husk også klips nr.6 på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 jeg og synes bilen ser litt mer classy ut med chrom. har vurdert å kjøpe meg chrom selv jeg. bilen blir liksom så kjedelig og uten former med shadowline. men nå har jo jeg svart bil og da.. det jeg har tenkt litt på er å kjøpe chrom oppe og nede på dørene,samt støtfangerene slik at man har de horisontale linjene i chrome og de over vinduene i shadowline kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 hvordan gård et med monteringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Akkurat nå er jeg på luksushotell i gdansk med kona mi. Begynner til mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2012 I morgen begynner montering, og jeg gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2012 Kjøpte selv 20 stk av de klipsene, Trenger 6-10 stk avhenging av hvor godt du vil de skal sitte=)Mener jeg selv brukte 8 stk på hver side. Husk også klips nr.6 på bildet. Du kjøpte 20 av hvilke klips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Nå begynner det å ligne noe.. Bare ett par lister som mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå