Sjøbuse Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 120 000 er nok litt mye for en 728 nå ja. min gammle 728 ligger på finn til 120 000.- ligget i et år snart. han begynnte på 150 000.- 2 mnd etter han kjøpte den av meg. det var 40 000 mer enn han kjøpte den for pen bil forresten. rart jeg ikke har lagt merke til denne. jeg jobber jo i halden og kjører der hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Jeg har jo enda facelift baklyktene liggende som jeg skal ha oransje lamin-x på om jeg får tak i, samme lamper som du har gjør som meg og kjøp baklys med orginal oransje blink tror de hadde gjort seg utrolig godt på denna bilen i marrakesh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Jeg har sett meg ut 100.000 ca. Men markedet som bestemmer. Er også interessert i å bytte i såfall. Orange blink skal jeg kjøpe, men har noen andre utgifter først. Bytte til ny tank jeg har liggende etc. Koster å ha bmw. men syns den har blitt veldig fin. Skal jo poleres også, men får ikke gjort det enda siden lakkverkstedet har ferie og skal lakke tak og panser på nytt. Kjedelig å vente på det.. Men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Ble jo så shiny atter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Denne er virkelig lekker Kjexx! du har gjort et godt valg mtp farge her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Den er 99% ferdig. Venter på de siste proppene til å feste listene nederst på skjermene.. Prøver å få tak i pene dørlister midt på dørene også. Deilig, har holdt på med den nå siden juni... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Den er 99% ferdig. Venter på de siste proppene til å feste listene nederst på skjermene.. Prøver å få tak i pene dørlister midt på dørene også. Deilig, har holdt på med den nå siden juni... og senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Den er 99% ferdig. Venter på de siste proppene til å feste listene nederst på skjermene.. Prøver å få tak i pene dørlister midt på dørene også. Deilig, har holdt på med den nå siden juni... og senk? Gidder ikke ha det i vinter. Det er jo bare dritt på vinter`n.. Men har du noe på lager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Helt nydelig, bra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå