Gå til innhold

Kjexx`s 728iA Marrakech Brown. Nye bilder! Endelig polert!


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

120 000 er nok litt mye for en 728 nå ja. min gammle 728 ligger på finn til 120 000.- ligget i et år snart. han begynnte på 150 000.- 2 mnd etter han kjøpte den av meg. det var 40 000 mer enn han kjøpte den for :P

pen bil forresten. rart jeg ikke har lagt merke til denne. jeg jobber jo i halden og kjører der hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har jo enda facelift baklyktene liggende som jeg skal ha oransje lamin-x på om jeg får tak i, samme lamper som du har :)

gjør som meg og kjøp baklys med orginal oransje blink :D

tror de hadde gjort seg utrolig godt på denna bilen i marrakesh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett meg ut 100.000 ca. Men markedet som bestemmer. Er også interessert i å bytte i såfall. Orange blink skal jeg kjøpe, men har noen andre utgifter først. Bytte til ny tank jeg har liggende etc. Koster å ha bmw. :) men syns den har blitt veldig fin. Skal jo poleres også, men får ikke gjort det enda siden lakkverkstedet har ferie og skal lakke tak og panser på nytt. Kjedelig å vente på det.. Men men.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Den er 99% ferdig. Venter på de siste proppene til å feste listene nederst på skjermene.. Prøver å få tak i pene dørlister midt på dørene også. :)

Deilig, har holdt på med den nå siden juni...

og senk?

Gidder ikke ha det i vinter. Det er jo bare dritt på vinter`n.. Men har du noe på lager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...