Gå til innhold

Kjexx`s 728iA Marrakech Brown. Nye bilder! Endelig polert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

120 000 er nok litt mye for en 728 nå ja. min gammle 728 ligger på finn til 120 000.- ligget i et år snart. han begynnte på 150 000.- 2 mnd etter han kjøpte den av meg. det var 40 000 mer enn han kjøpte den for :P

pen bil forresten. rart jeg ikke har lagt merke til denne. jeg jobber jo i halden og kjører der hver dag.

• Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg har jo enda facelift baklyktene liggende som jeg skal ha oransje lamin-x på om jeg får tak i, samme lamper som du har :)

gjør som meg og kjøp baklys med orginal oransje blink :D

tror de hadde gjort seg utrolig godt på denna bilen i marrakesh

Skrevet

Jeg har sett meg ut 100.000 ca. Men markedet som bestemmer. Er også interessert i å bytte i såfall. Orange blink skal jeg kjøpe, men har noen andre utgifter først. Bytte til ny tank jeg har liggende etc. Koster å ha bmw. :) men syns den har blitt veldig fin. Skal jo poleres også, men får ikke gjort det enda siden lakkverkstedet har ferie og skal lakke tak og panser på nytt. Kjedelig å vente på det.. Men men.. :)

• 1 month later...
Skrevet

Den er 99% ferdig. Venter på de siste proppene til å feste listene nederst på skjermene.. Prøver å få tak i pene dørlister midt på dørene også. :)

Deilig, har holdt på med den nå siden juni...

Skrevet
Den er 99% ferdig. Venter på de siste proppene til å feste listene nederst på skjermene.. Prøver å få tak i pene dørlister midt på dørene også. :)

og senk?

Skrevet

og senk?

Gidder ikke ha det i vinter. Det er jo bare dritt på vinter`n.. Men har du noe på lager?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...