Kjexx Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Hmm. Da er jeg på vei hjem med delebil. Rød ja, så ikke så værst ut den. Men jeg vil ha eksklusivt look. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Synes faktisk den brune så litt tøff ut jeg! Veldig unikt da! Ellers synes jeg rødt er tøft og ja. Har forresten ett dashbord i skinn til salgs, interessert? Meger pent med sømmer : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Har grått skinn dæsj. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Grattis med flott bil, mer bilder takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Far min er en awesome fotograf, han skal få ta litt bilder tenkte jeg. Hel lakkering er bestilt og det blir i midten av juli, soting av ruter blir fortløpende i nærmeste fremtid. Gleder meg til å se bilen strøken. <3 Har og fått tak i meg en delebil som jeg skal plukke ned hele understellet på, det skal sandblåses og pulverlakkeres. Skal også på plass nytt senkesett (Har ikke lyst til å senke den så mye siden den er helt nydelig å kjøre slik den er) foringer og stag. Får man powerflex til 7 serie? Vis noen har bakfanger til 740 eller 750 så vil jeg kjøpe den. Skal ha på dobbel eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Får gratulere med feit e38 da! Angående fargevalg.. Marrakesch braun uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Skal også på plass nytt senkesett (Har ikke lyst til å senke den så mye siden den er helt nydelig å kjøre slik den er) foringer og stag. Får man powerflex til 7 serie?Vis noen har bakfanger til 740 eller 750 så vil jeg kjøpe den. Skal ha på dobbel eksos. Er ikke de første der litt selvmotsigende? Powerflex er vel veien og gå om man ønsker å ta livet av komforten. Er det forskjell på bakfanger på 740/750 og de andre modellene da? Originalt slutter vel eksosen før fangeren uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Ok. Da utgår powerflex, originale foringer da. Kunne tenkt meg å senket den litt bare, senkefjærer eller noe slikt. Bakfangerene er jeg ikke sikker på hva dem gjør med, jeg skal ikke kappe i den vertfall, det er uaktuelt. Takk for det Fjeld. Angående farge så blir den fortsatt sølv, siden det egentlig er en suveren farge med tanke på skitt og støv. Lakkerer'n som anbefaler det. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Alle som kjører dobbel eksos på E38 har kappet i bakfanger. Det du kan gjøre er jo å kappe i bakfangeren på delebilen, så kjøper du innsatser fra Alpina (slike som står på B12). Det har 740AV gjort på sin E38, og det ser utrolig bra ut. Ellers mener jeg å ha sett lepper som går under den originale fangeren (Hamann?) med utskjæring for eksos. Problemet er da at eksos kommer veldig lavt, og vil kanskje se litt rart ut. Har H&R 50/10 på min E38 og er vel egentlig fornøyd med det. Jeg fikk litt mere veistøy og bilen ble litt hardere. Litt synd, da jeg hadde ønsket å beholde original komfort, men ikke så ille at jeg kommer til å bytte tilbake. Skal imidlertid ta vare på de originale delene. Vedr. fargen din, så er det jo en annen fordel med å beholde den originale fargen, nemlig at du slipper fargeforskjeller i bagasjerom, inni dører, i maskin osv..(selvfølgelig alt ettersom hvor nøye det skal gjøres). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Aha, mangler bakfangeren på min delebil så tror jeg at jeg lar være. Noen som har peiling på om det er no bmw treff i september og utover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Du hafsmo. Nå har jeg plukket av dør trekket. Det er ikke noen ledning til memoryen. men hva er den kontakten det ikke er koblet noe i til? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 det er til høytaleren i dørtrekket mener jeg å huske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Hvor går ledningen fra diskanten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Alle ledningene er koblet til de 2 kontaktene i døra der.. Hva er dette til? På venstre siden i kofferten.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Så det var ikke noe koblet til memoryknappen? det skal komme ei ledning fra hvor diskant er tilkoblet, som skal gå til memory. Dersom jeg husker rett vel og merke. Det er ingen selvfølge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå