Gå til innhold

Kjexx`s 728iA Marrakech Brown. Nye bilder! Endelig polert!


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Far min er en awesome fotograf, han skal få ta litt bilder tenkte jeg. :)

Hel lakkering er bestilt og det blir i midten av juli, soting av ruter blir fortløpende i nærmeste fremtid. Gleder meg til å se bilen strøken. <3

Har og fått tak i meg en delebil som jeg skal plukke ned hele understellet på, det skal sandblåses og pulverlakkeres. Skal også på plass nytt senkesett (Har ikke lyst til å senke den så mye siden den er helt nydelig å kjøre slik den er) foringer og stag. Får man powerflex til 7 serie?

Vis noen har bakfanger til 740 eller 750 så vil jeg kjøpe den. Skal ha på dobbel eksos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal også på plass nytt senkesett (Har ikke lyst til å senke den så mye siden den er helt nydelig å kjøre slik den er) foringer og stag. Får man powerflex til 7 serie?

Vis noen har bakfanger til 740 eller 750 så vil jeg kjøpe den. Skal ha på dobbel eksos.

Er ikke de første der litt selvmotsigende? Powerflex er vel veien og gå om man ønsker å ta livet av komforten.

Er det forskjell på bakfanger på 740/750 og de andre modellene da? Originalt slutter vel eksosen før fangeren uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da utgår powerflex, originale foringer da. Kunne tenkt meg å senket den litt bare, senkefjærer eller noe slikt.

Bakfangerene er jeg ikke sikker på hva dem gjør med, jeg skal ikke kappe i den vertfall, det er uaktuelt. :)

Takk for det Fjeld. :) Angående farge så blir den fortsatt sølv, siden det egentlig er en suveren farge med tanke på skitt og støv. Lakkerer'n som anbefaler det.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som kjører dobbel eksos på E38 har kappet i bakfanger. Det du kan gjøre er jo å kappe i bakfangeren på delebilen, så kjøper du innsatser fra Alpina (slike som står på B12). Det har 740AV gjort på sin E38, og det ser utrolig bra ut. Ellers mener jeg å ha sett lepper som går under den originale fangeren (Hamann?) med utskjæring for eksos. Problemet er da at eksos kommer veldig lavt, og vil kanskje se litt rart ut.

Har H&R 50/10 på min E38 og er vel egentlig fornøyd med det. Jeg fikk litt mere veistøy og bilen ble litt hardere. Litt synd, da jeg hadde ønsket å beholde original komfort, men ikke så ille at jeg kommer til å bytte tilbake. Skal imidlertid ta vare på de originale delene.

Vedr. fargen din, så er det jo en annen fordel med å beholde den originale fargen, nemlig at du slipper fargeforskjeller i bagasjerom, inni dører, i maskin osv..(selvfølgelig alt ettersom hvor nøye det skal gjøres).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...