Kjexx Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Er det bare 4 e38 på forumet? Godt vi ikke er som alle andre da. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Hehe, er sikkert en del flere, men det er ihvertfall et minoritet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Jeg har 2 da. snart 1,5.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Vi er nok nermere 10 vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Jalla garasjen. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Det var et utrolig kult bilde! Hva har du gjort med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Det er min far som holder på med hdr bilder (jeg gjør også det, men har ikke kamera atm). Kommer nok masse mer etter på, vi har vært ute å tatt en del bilder i dag. Her er en annen bil han har tatt bilde av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Stilige bilder og flott bil du har anskaffet deg! Smakfullt og godt utstyrt interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Takk for det. Har bare eid den en uke, men har allerede bestilt hel lakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 hva skal de ha for hel lakkering på bilen din.? skal lakkere 7veren min snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Det blir gjort privat, så det blir ikke så dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 marakesh hadde nok vært konge. hadde valgt det selv om jeg skulle tatt meg rå til hel lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Ja det er konge, skulle gjort det jeg og om ikke det var så mye styr. Det er 2 forskjellige som skal fikse det. Han som sliper og han som lakker bor på hver kant av byen, så da måtte jeg sendt den frem og tilbake ørten ganger.. Gidder ikke så blir sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Noen som vet hva som kan godkjennes i vognkort når det gjelder senk og felger på 7serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå