Gå til innhold

Kjexx`s 728iA Marrakech Brown. Nye bilder! Endelig polert!


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Just sayin...Sølv er den tristeste fargen ever på bil...og spesielt på E38 så synes jeg det blir ganske deprimerende... Behold originalfargen din, eller få til en mer eksklusiv farge nå som du skal lakke den opp... Men det er din bil..DO WHAT U WANNA!!

Og ja..du kjøpte denne bilen rett før jeg ringte selger... gått glipp av to e38 og begge de har endt opp på bimmers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just sayin...Sølv er den tristeste fargen ever på bil...og spesielt på E38 så synes jeg det blir ganske deprimerende... Behold originalfargen din, eller få til en mer eksklusiv farge nå som du skal lakke den opp... Men det er din bil..DO WHAT U WANNA!!

Og ja..du kjøpte denne bilen rett før jeg ringte selger... gått glipp av to e38 og begge de har endt opp på bimmers...

Hvilken og hvem kjøpte den andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just sayin...Sølv er den tristeste fargen ever på bil...og spesielt på E38 så synes jeg det blir ganske deprimerende... Behold originalfargen din, eller få til en mer eksklusiv farge nå som du skal lakke den opp... Men det er din bil..DO WHAT U WANNA!!

Og ja..du kjøpte denne bilen rett før jeg ringte selger... gått glipp av to e38 og begge de har endt opp på bimmers...

Hvilken og hvem kjøpte den andre?

viewtopic.php?f=6&t=227961

Skulle ha den...Eller din...Eneste aberet med din var at den ikke hadde soltak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

coilovers er noe dritt.

...eller jeg har veldig trua på kw sin street comfort serie da. men de koster jo litt, trur de var 15k for ett sett. men sikkert verdt det om det funker!

jeg har fk på min og det er litt stivt ja. har også fk på e34n og den er mye bedre! (kanskje fordi den kjøres på mindre felger bla.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

coilovers er noe dritt.

...eller jeg har veldig trua på kw sin street comfort serie da. men de koster jo litt, trur de var 15k for ett sett. men sikkert verdt det om det funker!

jeg har fk på min og det er litt stivt ja. har også fk på e34n og den er mye bedre! (kanskje fordi den kjøres på mindre felger bla.)

FKene jeg har på E34en min er harde som stein. Føles som om jeg har byttet ut demperene med stålstenger..

Dette merket jeg forøvrig ikke før jeg gikk fra en original E38 til en skamsenket E34 (dog med 15" vinterhjul). :)

Før dette syntes jeg komforten i E34en var helt premium. :roll:

Edit: bør vel og nevne at dem står på nest hardeste setting. Har ikke kommet så langt at jeg har prøvd en mykere innstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett ekstra original eksosanlegg liggende går det an å lage eksos med litt mer lyd i av det? Uten å herpe det helt?

Noen som vet hvordan dempertårna bak er festet i toppen? Er det vanskelig å få ned tanken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...