M|Fjeld Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Jalla garasjen. [ Bilde ] Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Krysser fingrene for sol og pent vær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Hehe. Den holder nok stand 1 dag til. Noen som har ledningsnett driten til gps kassett greia med liten skjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 I dag har jeg tatt noen donuts med e38`n.. Skøy. Skrudd som en helt og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Haha, var skøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Just sayin...Sølv er den tristeste fargen ever på bil...og spesielt på E38 så synes jeg det blir ganske deprimerende... Behold originalfargen din, eller få til en mer eksklusiv farge nå som du skal lakke den opp... Men det er din bil..DO WHAT U WANNA!! Og ja..du kjøpte denne bilen rett før jeg ringte selger... gått glipp av to e38 og begge de har endt opp på bimmers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Synes først den burde lakkes svart elns, men fikk se bilen live igår og endret du mening, fargen kler e38 veldig bra Ikke hverdag man ser en e38 som ikke er svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Just sayin...Sølv er den tristeste fargen ever på bil...og spesielt på E38 så synes jeg det blir ganske deprimerende... Behold originalfargen din, eller få til en mer eksklusiv farge nå som du skal lakke den opp... Men det er din bil..DO WHAT U WANNA!! Og ja..du kjøpte denne bilen rett før jeg ringte selger... gått glipp av to e38 og begge de har endt opp på bimmers... Hvilken og hvem kjøpte den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Er coiloversene fra scmiedmann noe å ha? Syns ikke 8000 er så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Hvilke coilovers? For 8k tipper jeg forøvrig ta du vil miste det meste av comfort som bilen har å by på. Har personlig tilgode å kjøre en komfortabel bil med coilovers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Just sayin...Sølv er den tristeste fargen ever på bil...og spesielt på E38 så synes jeg det blir ganske deprimerende... Behold originalfargen din, eller få til en mer eksklusiv farge nå som du skal lakke den opp... Men det er din bil..DO WHAT U WANNA!! Og ja..du kjøpte denne bilen rett før jeg ringte selger... gått glipp av to e38 og begge de har endt opp på bimmers... Hvilken og hvem kjøpte den andre? viewtopic.php?f=6&t=227961 Skulle ha den...Eller din...Eneste aberet med din var at den ikke hadde soltak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 coilovers er noe dritt. ...eller jeg har veldig trua på kw sin street comfort serie da. men de koster jo litt, trur de var 15k for ett sett. men sikkert verdt det om det funker! jeg har fk på min og det er litt stivt ja. har også fk på e34n og den er mye bedre! (kanskje fordi den kjøres på mindre felger bla.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Hvor får jeg tak i plastikkskilt med nick på? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 coilovers er noe dritt. ...eller jeg har veldig trua på kw sin street comfort serie da. men de koster jo litt, trur de var 15k for ett sett. men sikkert verdt det om det funker! jeg har fk på min og det er litt stivt ja. har også fk på e34n og den er mye bedre! (kanskje fordi den kjøres på mindre felger bla.) FKene jeg har på E34en min er harde som stein. Føles som om jeg har byttet ut demperene med stålstenger.. Dette merket jeg forøvrig ikke før jeg gikk fra en original E38 til en skamsenket E34 (dog med 15" vinterhjul). Før dette syntes jeg komforten i E34en var helt premium. Edit: bør vel og nevne at dem står på nest hardeste setting. Har ikke kommet så langt at jeg har prøvd en mykere innstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Gamle bilen min. Godt å se at den begynner å ta form. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Jeg har ett ekstra original eksosanlegg liggende går det an å lage eksos med litt mer lyd i av det? Uten å herpe det helt? Noen som vet hvordan dempertårna bak er festet i toppen? Er det vanskelig å få ned tanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå