Tynes944 Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Snakka netopp med Fekzen, kan hende det blir turbochip på meg etterhvert Har bare noen andre ting som må betales først så får jeg se hva som er til overs.
Tynes944 Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Var å kjørte 2-3 timer igår, å idag fikk jeg nye svinghjulssensorer fra GS Bildeler å fikk montert de, men bilen lekker noe jævlig olje fra 2 steder ser det ut som. Den ene vet jeg, simringen bake på veiva(Har vært problemet på de 3 siste m20'ene jeg har eid, bytting til ny simmring har ikke ført til at det har blitt tett) Så må finne ut hva jeg skal gjøre med det... Var forsåvidt å kjørte 2-3 timer idag også, fungerer meget bra!
Tynes944 Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Kom nye pluggledninger i posten idag! Å bestilte ny orginal differensialforing av merket Corteco idag, da jeg har nylonforing nå å all lyden fra diffen kommer inn i bilen.. Å idag fikk jeg endelig tid til å sende adressa mi til UPS så de får levert bredbåndslambdaen. Så den dukker forhåpentligvis opp iløpet av et par dager
tommyheimberg Skrevet Oktober 23, 2012 Skrevet Oktober 23, 2012 Film da?????))) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Tynes944 Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Hehe har bare en liten filmsnutt... Skal se om jeg får lastet opp den Skikkelig film kommer, det lover jeg! Vet bare ikke helt når da det ikke er barebare å få med seg noen til å kjøre da jeg ikke har lappen ennå! Men har fått time for oppkjøring nå
Fekzen Skrevet Oktober 23, 2012 Skrevet Oktober 23, 2012 Tips: Läste detta "For jeg kjører med chippa hjerne å 535dyser nå. Ladder 0,4". Det är vanskeligt att köra med ett vanligt trimchip till turbokonvertering, då det är motsatta inställningar. Du har i ett vanligt trimchip vässad tändning och det gör att marginalen till spikning blir mindre. Redan på 0,4 bar kan en M20 motor spika med original tändning (har testat det själv vid utveckling av program) och med trimchip så kan den börja den spika vid ännu lägre laddtryck. Så kör med original chip istället nu innan du ska ställa på mer laddtryck, och då behöver du sen backa tändningen. Bra att tänka på så du inte råkar köra sönder nått Mvh// A.Fekzen
tommyheimberg Skrevet Oktober 23, 2012 Skrevet Oktober 23, 2012 Legg ut den lille snutten da:-), Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
ole_m7 Skrevet Oktober 23, 2012 Skrevet Oktober 23, 2012 Får jo sprut til under 3000kr brukt da. Da ser jeg ikke poenget med å surre med chip heller. En kompis har EM-tech E6 liggende, får du sikkert for 500 spenn, men må brukes DOS basert programvare. GAMMELT men funker jo.. Dan gyldmark brukte dette i e28'n (søk på youtube :bra snyt i hajjen). Folk som tror sprut koster 10 lapper tenker bare nytt, og har nok ikke sjekka mye rundt.
Tynes944 Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Tips:Läste detta "For jeg kjører med chippa hjerne å 535dyser nå. Ladder 0,4". Det är vanskeligt att köra med ett vanligt trimchip till turbokonvertering, då det är motsatta inställningar. Du har i ett vanligt trimchip vässad tändning och det gör att marginalen till spikning blir mindre. Redan på 0,4 bar kan en M20 motor spika med original tändning (har testat det själv vid utveckling av program) och med trimchip så kan den börja den spika vid ännu lägre laddtryck. Så kör med original chip istället nu innan du ska ställa på mer laddtryck, och då behöver du sen backa tändningen. Bra att tänka på så du inte råkar köra sönder nått Mvh// A.Fekzen Takker! Det skal jeg ha i bakhodet
Tynes944 Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Legg ut den lille snutten da:-), Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Den ligger på facebook, men får den ikke derfra å inn på photobucket/inn hit.. Noen som vet hvordan?
Tynes944 Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Får jo sprut til under 3000kr brukt da. Da ser jeg ikke poenget med å surre med chip heller. En kompis har EM-tech E6 liggende, får du sikkert for 500 spenn, men må brukes DOS basert programvare. GAMMELT men funker jo.. Dan gyldmark brukte dette i e28'n (søk på youtube :bra snyt i hajjen). Folk som tror sprut koster 10 lapper tenker bare nytt, og har nok ikke sjekka mye rundt. Greit nok du prøver å hjelpe men det var da faen til gnål om det jævla datasprutet da? Er jo ikke bare å kjøpe et billig sprut til 3000kr? Jeg har ikke kunnskaper til å lage ledningsnett osv osv osv, også skal det jo mappes, muligens flere deler som må handles osv. Dessuten har jeg enda ikke funnet et eneste sprut som er bolt on på m20b25 PREFACE! Om du finner et sprut til m20b25preface, bolt on, å du mapper det gratis til meg skal jeg gjøre deg/meg selv den tjenesten at jeg skal montere det
tommyheimberg Skrevet Oktober 23, 2012 Skrevet Oktober 23, 2012 Navnet ditt da?, legger deg te på Facebook så får jeg sett den:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Tynes944 Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Må ikke ha for høye forventninger nåda Men tilbake til det fekzen sa, så har jeg nå fått taki en orginal motorstyring som jeg har fått lånt med en kompis, så får teste med det å se om det funker noe særli
Tynes944 Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Bestilt nytt tårnstag foran, å nippler til 044pumpa.. Så om saker å ting dukker opp før helga blir det skruhelg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå