Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stikkaksling fra 325 montert, så nå har jeg 325 motor, 260kasse fra 325, 325 mellomaksling, 188mm lamelldiff å 325 stikkakslinger på begge sidene :) Var ute å kjørte 1 times tid nå, funker bra :) Også har jeg lagt på gul film på frontlyktene. Men var for mørkt til å ta bilde nå, så det gjør jeg imorra :) Selv synes jeg det ble stilig! :)

Men servopumpa synger på siste verset, så den blir sikkert bytta iløpet av helgen :)

• Svar 632
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ladder 0,5 nå å på tomgang 14-15, fullt pådrag mellom 11 å 13,5:) Skal opp på 0,7 i ladetrykk.

Tomgangen er fin men den er enkel å justere på fjøra i LMM men 13,5 på fullt pådrag begynner å bli høgt/magert. Justere opp bensintrykket visst du skal lade meir i alle fall.er kjekkt å sjå 12 tallet på lamda måleren.

Eg kjøre min på lavere lambda.

Skrevet

om du har kjørt med for eks orginale e30 320 akslinger eller annet så har eg erfaring med at de ikkje tåler juling i det hele tatt selv i en lett bil som e30... 325 akslingene tåler betraktelig mere...men passerer du litt mer ladetrykk på den motoren skal du se det spruter drivakslingknuter selv med 325 akslingene.

Skrevet

Ladder 1 bar nå, går fint hittil vertfall :) Men har bare testa på våt veg idag, spinner i 3. ved pådrag :)

Men regner med det kommer til å gå noen ledd langsmed :))

bytta forresten også servopumpe til en som en kompis hadde liggende fra m20b20 fra 520, så måtte flytte over braketter å reimhjul, men grei jobb det igrunn. Tok likegjerne å bytta servoolja i samme slengen da jeg hadde 1 liter ståande. :)

Skrevet
om du har kjørt med for eks orginale e30 320 akslinger eller annet så har eg erfaring med at de ikkje tåler juling i det hele tatt selv i en lett bil som e30... 325 akslingene tåler betraktelig mere...men passerer du litt mer ladetrykk på den motoren skal du se det spruter drivakslingknuter selv med 325 akslingene.

De har eg ikkej hatt problem med :P har lada fra 1- 1,5 på min 2,5 m20 me sprut å kjører med org 320 sperrediff og akslinger ;) har herjaa å spunne i heile år uten å ryke noke som helst ;) kansje dei ryker pg av måten dei blir brukt på ? :P

Skrevet

de siste 320 akslingene eg tok var etter en tur...eg kom på en flate og skulle trakke på i 4 giret...

i det bilen gjekk i spinn så sa det pang..

fortell meg hvordan eg personlig tok knekken på de med min kjørestil og at det ikkje var effekten som tok de?

det er ikkje snakk om clutching i bildet her... eg kan trakke den laus i 5 giret også på tørr asfalt.....

motoren min er m50b25 med 2.3kg ladetrykk 540motorhk.

Skrevet

Kjører med 15" 195 65 15 dårlige piggfrie michelin piggdekk bake nå, så grep er det heller dårlig med.. Men var å kjørte 1 time nå, stikkakslingene henger med enda vertfall :) Faen så godt den går på 1bar ladetrykk! Blåste av slangen fra innsug til BTR, men det var bare å sette på en klemme så var den på plass :) Men om jeg skal fortsette å kjøre på 1 bar, må jeg litt opp på bensintrykk ser jeg, da lambdaen går oppmot 13.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...