Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 632
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

kjører til det står:p hehe

Kan vel ikke høre tenningsbank uten bankesensor e.l??

Å om du hører tenningsbanken, så er det vel for sent :P hehe

Men vet at Fekzen senket tenningen endel på chipen så tenninga skulle være ganske safe sa han.

Bare så det er sagt, jeg legger IKKE skjul på at dette har jeg ikke mye peiling på ;)

Skrevet
de siste 320 akslingene eg tok var etter en tur...eg kom på en flate og skulle trakke på i 4 giret...

i det bilen gjekk i spinn så sa det pang..

fortell meg hvordan eg personlig tok knekken på de med min kjørestil og at det ikkje var effekten som tok de?

det er ikkje snakk om clutching i bildet her... eg kan trakke den laus i 5 giret også på tørr asfalt.....

motoren min er m50b25 med 2.3kg ladetrykk 540motorhk.

E alltid so hissi du :P no kjøre verken eg eller han me 600 hk :) så derme så varer nåkk akslingene våres til vårt bruk ;)

Skrevet

Da er wastegaten nedjustert til 0,7 bar, å nå skal jeg til Satans vegvesen for å ha oppkjøring! skal bli digg å sette seg i bmwn å kjøre helt lovlig, helt alene for første gang, om det går bra såklart!:)

Skrevet
Gratulerer med lappen! Morty999 er vel en av de få som hører tenningsbank på lang vei uten de klokkene :D

nåvell... hører det utroligste, men etter å ha blitt vant med klokker så vil jeg aldri røre tenningsmappen "riktig" vei før jeg har klokkene på øret :)

Skrevet
Gratulerer med lappen! Morty999 er vel en av de få som hører tenningsbank på lang vei uten de klokkene :D

nåvell... hører det utroligste, men etter å ha blitt vant med klokker så vil jeg aldri røre tenningsmappen "riktig" vei før jeg har klokkene på øret :)

Hehe sjønner, var Espen som sladret :)

Skrevet
195 65 15 på en e30?? drøy rulleomkrets på så liten bil!

Drøy rulleomkrets? Hahahaha :P Er jo 195/65 14 som er standard dimensjon ifølge vognkortet så.

Du må huske på at det blir større rulleomkrets jo større diameter på felgene, om bredde og profil er den samme.

195/65-15 har 2,5cm større diameter og 8cm lengre rulleomkrets enn 195/65-14 og det er faktisk en del det.

Skal du gå opp fra 14" til 15" er 195/60-15 mer riktig med kun 0,5cm større diameter og 2cm lengre rulleomkrets. Hadde du sett 195/65-15 og 195/60-15 side om side hadde det nok gått opp ett lys for deg at 195/65-15 er ballongdekk i forhold. Jeg mener ikke å være negativ nå, jeg datt bare tilfeldigvis over diskusjonen og følte jeg ville si noe. Det bryr meg egentlig ikke hvilke dekk/felger du har på bilen din, det er helt opp til deg selv det. Dekkene går tross alt innenfor på 5% regelen og er dermed lovlige på bilen din, 1,25cm mer bakkeklaring er ikke negativt nå på vinteren.

Gratulerer med lappen, btw! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...