316 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Heisann! Vurderer å stikke en tur på Sharif for å kjøpe noen billige felger å kjøre på til bilen blir solgt... Er det noen som har erfaring med hvordan kvaliteten er på felgene? Merket er Interaction... Enten disse: Disse: Disse: Eller disse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Hehe tåler dem vann ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Det er jo det jeg lurer på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Kompis kjøpte noen felger til sin Audi, og der flassa dem etter 1 vinter etter alt saltet. Sharif mente det var for sterk såpe han brukte haha. Så har mine tvil til kvalitet på en del av det dem selger. Jeg styrer glatt unna den butikken der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Gjør nok det jeg også da, gitt... Orker ikke å kjøpe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Er vel ikke noe problem å handle der så lenge du vet du ikke handler kvalitet hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå