Gå til innhold

#335 E36 M3 (Div sysler S.58)


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Takk takk :) Blir en tur til Våler ja :)

Grattis igjen med velfortjent pris! Dønn strøken den bilen din :)

Hyggelig å møte dere ;)

Like måte. Ble myye nye folk den kvelden, men husker godt at vi prata :)

Gleder meg allerede til neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsome med denne er at den er like pen på bilder som live. dette er Norges mest gjenomførte E36 etter min mening :)

Helt enig, og det er særlig kult at du sier det Carl, for du har en sinnsyk E36 selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsome med denne er at den er like pen på bilder som live. dette er Norges mest gjenomførte E36 etter min mening :)

Hehe. Du veit jeg digger bilen din og ;) Jeg mener helt seriøst at jeg kunne kjørt hvilkensomhelst bil av de som kjørte i følget hjem for det er biler etter min smak alle som en. Btw, du får ikke lov å selge din. Syns vi skal trå til så du får realisert resten av planene med bilen, så blir det komplett e36 rekke til RF neste år og :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel og legge opp et funny picture fra facebook etter litt kjøring i Gøteborg sentrum xD

[ Bilde ]

Hu dama der ser litt frustrert ut :P

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Hu satt å lo inne i bilen :P jeg som sto og la ut planker til bila :P

Det morsome med denne er at den er like pen på bilder som live. dette er Norges mest gjenomførte E36 etter min mening :)

Hehe. Du veit jeg digger bilen din og ;) Jeg mener helt seriøst at jeg kunne kjørt hvilkensomhelst bil av de som kjørte i følget hjem for det er biler etter min smak alle som en. Btw, du får ikke lov å selge din. Syns vi skal trå til så du får realisert resten av planene med bilen, så blir det komplett e36 rekke til RF neste år og :love:

God og høre :D ja samme her, var en nydelig rekke :) vi får se da. må jo Gi E21en litt lufting også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • HalvorK changed the title to #335 E36 M3 (Div sysler S.58)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...