Gå til innhold

#335 E36 M3 (Div sysler S.58)


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan tør du å kjøre bilen så langt ned i høyda? :o Greit at jeg har det på min til 20k, men hadde ikke turt det på den der! :P

Du kan så si. Det gikk egentlig veldig fint hele turen. Har man valgt riktige hjul mtp bredde/strekk/innpress og kjører med "riktig" camber kan man kjøre ganske lavt uten problemer mtp hjulbuer. Mine er dog ganske valset i tillegg. Eneste plassen jeg (og forøvrig resten av BMW følget utenom Clausfox) fikk problemer var når vi rota oss bort i Gøteborg sentrum etter RF pga idiot gps. Ellers gikk resten av turen veldig bra :)

Edit: Har man med planker i bagasjen er det utrolig hvor man kommer fram ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah you guys :love:

Angående skiltholderen, denne tok jeg fra iSen jeg hadde og det er i og for seg ingen original skiltholder. Dette er noe Geir Ove fra Koed lagde i sin tid, som jeg fikk kjøpt av han, personlig på et treff vi hadde på Gjøvik. Sikkert delte meninger om de, men jeg liker den selv hvertfall. Snart tid for vinterlagring og, desverre, men stikker en tur på Våler den 22-23 tipper jeg. Er med i styret i CCN Hed/Opp så skal vel være med litt som banemannskap vil eg tru. M3en blir nok ikke dratt ut på banen i første omgang da jeg studerer for tiden, og har ikke allverden med cash om den skulle smelle i autovernet, men muulig E34en blir hivi utpå en tur. Blir litt småting som blir gjort ila vinterhalvåret og, men røper ikkeno foreløpig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah you guys :love:

Angående skiltholderen, denne tok jeg fra iSen jeg hadde og det er i og for seg ingen original skiltholder. Dette er noe Geir Ove fra Koed lagde i sin tid, som jeg fikk kjøpt av han, personlig på et treff vi hadde på Gjøvik. Sikkert delte meninger om de, men jeg liker den selv hvertfall. Snart tid for vinterlagring og, desverre, men stikker en tur på Våler den 22-23 tipper jeg. Er med i styret i CCN Hed/Opp så skal vel være med litt som banemannskap vil eg tru. M3en blir nok ikke dratt ut på banen i første omgang da jeg studerer for tiden, og har ikke allverden med cash om den skulle smelle i autovernet, men muulig E34en blir hivi utpå en tur. Blir litt småting som blir gjort ila vinterhalvåret og, men røper ikkeno foreløpig :)

Stilig, sees, da! :D Bare 17 1/2 dag igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan så si. Det gikk egentlig veldig fint hele turen. Har man valgt riktige hjul mtp bredde/strekk/innpress og kjører med "riktig" camber kan man kjøre ganske lavt uten problemer mtp hjulbuer. Mine er dog ganske valset i tillegg. Eneste plassen jeg (og forøvrig resten av BMW følget utenom Clausfox) fikk problemer var når vi rota oss bort i Gøteborg sentrum etter RF pga idiot gps. Ellers gikk resten av turen veldig bra :)

Edit: Har man med planker i bagasjen er det utrolig hvor man kommer fram ;)

Tenkte heller på høyda under bilen, jeg da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah you guys :love:

Angående skiltholderen, denne tok jeg fra iSen jeg hadde og det er i og for seg ingen original skiltholder. Dette er noe Geir Ove fra Koed lagde i sin tid, som jeg fikk kjøpt av han, personlig på et treff vi hadde på Gjøvik. Sikkert delte meninger om de, men jeg liker den selv hvertfall. Snart tid for vinterlagring og, desverre, men stikker en tur på Våler den 22-23 tipper jeg. Er med i styret i CCN Hed/Opp så skal vel være med litt som banemannskap vil eg tru. M3en blir nok ikke dratt ut på banen i første omgang da jeg studerer for tiden, og har ikke allverden med cash om den skulle smelle i autovernet, men muulig E34en blir hivi utpå en tur. Blir litt småting som blir gjort ila vinterhalvåret og, men røper ikkeno foreløpig :)

Skjønner, men da fikk jeg i hvertfall sagt det :)

får jeg spørre hva du studerer ?

Gleder meg på flere updates, spent !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah you guys :love:

Angående skiltholderen, denne tok jeg fra iSen jeg hadde og det er i og for seg ingen original skiltholder. Dette er noe Geir Ove fra Koed lagde i sin tid, som jeg fikk kjøpt av han, personlig på et treff vi hadde på Gjøvik. Sikkert delte meninger om de, men jeg liker den selv hvertfall. Snart tid for vinterlagring og, desverre, men stikker en tur på Våler den 22-23 tipper jeg. Er med i styret i CCN Hed/Opp så skal vel være med litt som banemannskap vil eg tru. M3en blir nok ikke dratt ut på banen i første omgang da jeg studerer for tiden, og har ikke allverden med cash om den skulle smelle i autovernet, men muulig E34en blir hivi utpå en tur. Blir litt småting som blir gjort ila vinterhalvåret og, men røper ikkeno foreløpig :)

Skjønner, men da fikk jeg i hvertfall sagt det :)

får jeg spørre hva du studerer ?

Gleder meg på flere updates, spent !

Syns igrunn det er greit når folk kommer med konstruktiv kritikk, hvertfall når de kjører så fine biler som det du har ;)

Studerer Y-vei ingeniør elektro. Får se hvordan det går da. Matten dreper meg :P

Blir ikkeno STOORE greier, men bli da no smådetails hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din er knalltøff, og ser MEGET bøs ut på bildene, men en liten ting jeg la litt merke til, noe jeg har tenkt å gjøre på en ekstra m3 fanger selv, er å sparkle/lime igjen hele grøftelys hullet. Bilen din er så helhetlig bra at det "irriterer" å se de sorte kantene. Mine øyne blir liksom trukket ned mot det hele tiden når jeg ser bilen :lol:

Vet jeg er litt pirkete og :stupid: nå, men det får gå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din er knalltøff, og ser MEGET bøs ut på bildene, men en liten ting jeg la litt merke til, noe jeg har tenkt å gjøre på en ekstra m3 fanger selv, er å sparkle/lime igjen hele grøftelys hullet. Bilen din er så helhetlig bra at det "irriterer" å se de sorte kantene. Mine øyne blir liksom trukket ned mot det hele tiden når jeg ser bilen :lol:

Vet jeg er litt pirkete og :stupid: nå, men det får gå :P

Tar ikke kritikk fra deg, for liker ikke bilen din. Neida, just kidding :bounce:

Etter min mening vil fangeren miste noe av formene og bli litt "platt" om jeg sparkler de igjen, vil jeg tro selv hvertfall. Men vil gjerne se resultater om du har planer om å gjøre dette på en fanger. Samtidig, så har jeg ikke helt fått bestemt meg om jeg vil ha tåkelys en gang i framtiden, så da er det greit å ha den muligheten åpen :)

Mere kritikk/tips ønskes. Så finner jeg noe å drive med når jeg har tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • HalvorK changed the title to #335 E36 M3 (Div sysler S.58)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...