Gå til innhold

#335 E36 M3 (Div sysler S.58)


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Her skjer det ting ja :P Klossene skal muligens en tur i lakkboksen nå, har ikke helt bestemt meg :) Fikk nye framdekk i posten idag, så de skal legges om i morgen. Vi sees på søndagen veittu Anders <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Tøft! Tror jeg så den på Rudskogen i helga?

Må ta den med oftere på skola for å pynte opp plassen her litt ;)

Jeg var ikke på Rudskogen. Kun på Våler på Lørdag :) Går desverre ikke på HiG lenger. Har begynt hos naboen :P Spotta bilen din i dag tidlig tror jeg. Fet lyd 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en M3 som var lik, som sto nærme den grønne e36 på HiG mener jeg. Bra det ikke var den, var ett par småting jeg tenkte over som ikke var så bra som din fremstår :)

Hehe, den bråker litt iallefall. Litt gromt, men blir litt harry.. :) Har strakrør fra midtpotta nå. Må få skaffet meg bakpotte snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en M3 som var lik, som sto nærme den grønne e36 på HiG mener jeg. Bra det ikke var den, var ett par småting jeg tenkte over som ikke var så bra som din fremstår :)

Hehe, den bråker litt iallefall. Litt gromt, men blir litt harry.. :) Har strakrør fra midtpotta nå. Må få skaffet meg bakpotte snart :P

Haha. Jeg har 4,5" dieseltut på e34n min nå, så skal vel ikke si noe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå lyd, ka eksos du har?

Korleis er vedlikeholdet på disse m3-ene? vurderer en 3.0 sjøl nå som sommerbil / nurburgring cruiser. Men føler bilene er begynt å bli gamle og det er mere skruing og utlegg enn moro, ka er din erfaring?

Helt perfekt e36 forresten, blir ikkje bedre enn dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel holdbare biler på lik linje med andre E36 vil jeg anta, så lenge de er tatt litt vare på og ikke rævkjørt riktig hele tiden! :)

Men min erfaring er av hvis noe først ryker, så koster det mye mer å få det fikset, kontra ikke-M3! For å dra inn en sammenligning kostet vannpumpe og termostat ca 5000 kr på GS til min. Riktignokk S14, men tviler på S50 er billigere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • HalvorK changed the title to #335 E36 M3 (Div sysler S.58)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...