Gå til innhold

#335 E36 M3 (Div sysler S.58)


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpt deg Hartge selv? Så værtfall minst like kult ut med de! :D

Låner de av en viss grønn e30 her på forumet :)

Utrolig tøff e36! Men kjenner jeg ble litt lei meg når du sier du kjørte på familiekjøring.

Takk :) Du er lei deg for at jeg ikke reiste ut og knuste alle 4hjulbuer + front?? :P

Ja! :P nei selvfølgelig ikke, men en m3 er laget for å gå fortere enn 80 km/t på en bane;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut enda et bilde av bilen din i bildetråden min :) Bilen var enda tøffere og mer strøken i virkeligheten, morro å se den! Får hilse på gjøvik-gjengen til neste sesong ;) var for kaldt denna gangen, haha

kan slenge med bilde forresten

Tar av meg capsen jeg altså. Du tar utrolig fete bilder ;) Får hilse på neste gang ja. Altfor kaldt der oppe :P

Ja! :P nei selvfølgelig ikke, men en m3 er laget for å gå fortere enn 80 km/t på en bane;)

Sier meg enig der :) Det blir neste gang med andre hjul og anna høyde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) er spoilern din glassfiber forresten?

enda en ting...dere kjente han med den rød M3'n på treffet eller? veit du hva for eksos han hadde?

Litt usikker faktisk. Virka som en form for glassfiber før jeg lakkerte hvertfall :)

Ja, den har eisenmann med cat delete. Har du noen bilder av den på banen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zun sin M3? Det er Eisenmann race, han har tråd her på forumet ;)

Det er det ja? Race, og ikke sport? Har lyst på race selv, men litt usikker på hvordan det går med CO på utslipp. kan sjekke ut tråden hans, takker :)

hehe :) er spoilern din glassfiber forresten?

enda en ting...dere kjente han med den rød M3'n på treffet eller? veit du hva for eksos han hadde?

Litt usikker faktisk. Virka som en form for glassfiber før jeg lakkerte hvertfall :)

Ja, den har eisenmann med cat delete. Har du noen bilder av den på banen? :)

Ok. Får ser på nettet at de er glassfiber/hardplast. Men lest noe om at det er replikaer..?

Har ett, men er vilt uskarpt, så trur selv ikke eiern vil ha det #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er replika hvertfall men lakkerern var overrasket over kvaliteten. Han sa den var bedre enn endel original vinger han hadde vært borti og :) Troor ikke co skal være noe problem. Skulle egentlig ha cat delete på min og, men ble ikke slik i denne omgangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, men da er det ikke noe stress å kjøpe replika hvertfall! Så mye tanker og ideer rundt hva man skal handle til bilen, i tillegg til mye nye ideer man finner på ebay...ikke bra :P Må forhøre meg litt så man slipper bomkjøp, men skal ikke spamme prosjekt-tråden din :)

Du pynter den opp i ny og ne med så fine bilder, så det går fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) er spoilern din glassfiber forresten?

enda en ting...dere kjente han med den rød M3'n på treffet eller? veit du hva for eksos han hadde?

Det er Eisenmann Race jeg kjører med ja, med supersprint de-cat :) Tenkte litt på scorpion også siden det var endel billigere, men angrer ikke på valget jeg tok, meget fornøyd med lyden hvertfall :) Har ikke vært på EU etter montering så usikker på hvordan det er med CO..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) er spoilern din glassfiber forresten?

enda en ting...dere kjente han med den rød M3'n på treffet eller? veit du hva for eksos han hadde?

Det er Eisenmann Race jeg kjører med ja, med supersprint de-cat :) Tenkte litt på scorpion også siden det var endel billigere, men angrer ikke på valget jeg tok, meget fornøyd med lyden hvertfall :) Har ikke vært på EU etter montering så usikker på hvordan det er med CO..

Ja, leste litt i prosjekt-tråden din. Kom på at jeg har lest den før. Men kan sende deg en PM jeg, så slipper vi å fylle tråden her med piss :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • HalvorK changed the title to #335 E36 M3 (Div sysler S.58)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...