Kristian Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Kjøpt deg Hartge selv? Så værtfall minst like kult ut med de! Låner de av en viss grønn e30 her på forumet Utrolig tøff e36! Men kjenner jeg ble litt lei meg når du sier du kjørte på familiekjøring. Takk Du er lei deg for at jeg ikke reiste ut og knuste alle 4hjulbuer + front?? Ja! nei selvfølgelig ikke, men en m3 er laget for å gå fortere enn 80 km/t på en bane;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Har lagt ut enda et bilde av bilen din i bildetråden min Bilen var enda tøffere og mer strøken i virkeligheten, morro å se den! Får hilse på gjøvik-gjengen til neste sesong var for kaldt denna gangen, hahakan slenge med bilde forresten Tar av meg capsen jeg altså. Du tar utrolig fete bilder Får hilse på neste gang ja. Altfor kaldt der oppe Ja! nei selvfølgelig ikke, men en m3 er laget for å gå fortere enn 80 km/t på en bane;) Sier meg enig der Det blir neste gang med andre hjul og anna høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Ser denne her nesten hver dag på HiG, ekstremt strøken bil! Kjører 525 E-34 TDS om dagen som mangler en grill m.m., men kommer i ombygd M3 sjøl etter helga Gøy med flere M3'er på skola. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Aha. Så det er deg det ja Kjører e34 520 selv som brukis. Mulig du har sett den. Med contour felger Gleder meg til å se M3n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Må nok få skiftet en frontfanger før den er altfor mye å se på, men motor & understell er knall Har nok sett den en gang eller to ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 hehe er spoilern din glassfiber forresten? enda en ting...dere kjente han med den rød M3'n på treffet eller? veit du hva for eksos han hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Zun sin M3? Det er Eisenmann race, han har tråd her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 hehe er spoilern din glassfiber forresten?enda en ting...dere kjente han med den rød M3'n på treffet eller? veit du hva for eksos han hadde? Litt usikker faktisk. Virka som en form for glassfiber før jeg lakkerte hvertfall Ja, den har eisenmann med cat delete. Har du noen bilder av den på banen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Zun sin M3? Det er Eisenmann race, han har tråd her på forumet Det er det ja? Race, og ikke sport? Har lyst på race selv, men litt usikker på hvordan det går med CO på utslipp. kan sjekke ut tråden hans, takker hehe er spoilern din glassfiber forresten?enda en ting...dere kjente han med den rød M3'n på treffet eller? veit du hva for eksos han hadde? Litt usikker faktisk. Virka som en form for glassfiber før jeg lakkerte hvertfall Ja, den har eisenmann med cat delete. Har du noen bilder av den på banen? Ok. Får ser på nettet at de er glassfiber/hardplast. Men lest noe om at det er replikaer..? Har ett, men er vilt uskarpt, så trur selv ikke eiern vil ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Min er replika hvertfall men lakkerern var overrasket over kvaliteten. Han sa den var bedre enn endel original vinger han hadde vært borti og Troor ikke co skal være noe problem. Skulle egentlig ha cat delete på min og, men ble ikke slik i denne omgangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Åja, men da er det ikke noe stress å kjøpe replika hvertfall! Så mye tanker og ideer rundt hva man skal handle til bilen, i tillegg til mye nye ideer man finner på ebay...ikke bra Må forhøre meg litt så man slipper bomkjøp, men skal ikke spamme prosjekt-tråden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Åja, men da er det ikke noe stress å kjøpe replika hvertfall! Så mye tanker og ideer rundt hva man skal handle til bilen, i tillegg til mye nye ideer man finner på ebay...ikke bra Må forhøre meg litt så man slipper bomkjøp, men skal ikke spamme prosjekt-tråden din Du pynter den opp i ny og ne med så fine bilder, så det går fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johanzn Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Strøken! digger den fargen ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 hehe er spoilern din glassfiber forresten?enda en ting...dere kjente han med den rød M3'n på treffet eller? veit du hva for eksos han hadde? Det er Eisenmann Race jeg kjører med ja, med supersprint de-cat Tenkte litt på scorpion også siden det var endel billigere, men angrer ikke på valget jeg tok, meget fornøyd med lyden hvertfall Har ikke vært på EU etter montering så usikker på hvordan det er med CO.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 hehe er spoilern din glassfiber forresten?enda en ting...dere kjente han med den rød M3'n på treffet eller? veit du hva for eksos han hadde? Det er Eisenmann Race jeg kjører med ja, med supersprint de-cat Tenkte litt på scorpion også siden det var endel billigere, men angrer ikke på valget jeg tok, meget fornøyd med lyden hvertfall Har ikke vært på EU etter montering så usikker på hvordan det er med CO.. Ja, leste litt i prosjekt-tråden din. Kom på at jeg har lest den før. Men kan sende deg en PM jeg, så slipper vi å fylle tråden her med piss hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå