Sund.M3 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Satanihelveette.. +1, sinsykt rå denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 liker fargen din ja. gjennomført bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Selger du Futuraene til meg slipper du å gjøre ting du ikke kan Alt er til salgs for rett pris Påberegn mye valsing og camber så Noen bilder fra felgenes tidligere liv i Sweden før jeg kjøpte de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Helgromme hjul! Er det disse du skal bruke eller hartge hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Hartge er bare på lån. Futuraene er mine Har et sett til med felger jeg skal fikse litt på ila vintern og, så blir vel og se med de neste år også tenker jeg. Forandring fryder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Du burde bruke denne til skolen oftere. Pynte opp parkeringsplassen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Du burde bruke denne til skolen oftere. Pynte opp parkeringsplassen litt Parkert for vinter nå gitt. Så går i e34 om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Rå Bil Halvor! Photoshoot til sommern med m3'n din og m5'n min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Rå Bil Halvor! Photoshoot til sommern med m3'n din og m5'n min? Må få til det. Kan ikke erindre å ha sett M5en din i Gjøvik ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Rå Bil Halvor! Photoshoot til sommern med m3'n din og m5'n min? Må få til det. Kan ikke erindre å ha sett M5en din i Gjøvik ?? Har bare kjørt den fra Gjøvik å hjem blir ferdig iløpet av vintern viewtopic.php?f=11&t=233038 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Hvordan er det å bytte bmw emblemet på panser til et i svar sånn du har? Har vurdert dette selv da mitt er slitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Emblem er bytta på ett minutt. Bruker å bare være å vippe det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Bare og bytte det. Bikker av det gamle og klipser inn nytt. Merk, det gamle kan sitte gaaanske hardt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Er det lim eller sånn plast klips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Klips. Ta en flat skrutrekker under og vipp opp. Forsiktig med lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå