MathiasW Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Ja, kjett å stå i minusgrader å jobbe uansett Jeg kan se om jeg får det til en hælj her da vettu Vi er jo i familie sier vi, så da får jeg drive med bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Haha. Great Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Mange har sagt det før, og jeg sier det jeg og. For en SINNSYK bil! dette må være den RÅESTE e36 jeg har sett! jeg har sett mange, men denne tar kaka! Takk for det Moro når folk er entusiastiske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffos90 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Får frysninger av bilen din!! SSYYYYKKTT Gjennomfør bmw!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Får frysninger av bilen din!! SSYYYYKKTT Gjennomfør bmw!! Thx M3en har nå forsvunnet i vinterdvale. Kommer nå til å prioritere e34 bruksvogna litt mer framover. Følg gjerne med i den tråden fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Hvilket innpress er det på futuraene? og har du bare camberjustering bak? i en verden av kantfelger, innpress, camber og he*vete må jeg spørre meg fram rundt omkring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 Camberjustering front & back. ET19bak og ET13 foran tror jeg det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer325istock Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 meget gjennomført og pen m3 du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 er det samme emblem framme å bake? bestilte 2 carbon men sto hood å plutseli fant jeg to til boot åsså.. er det forskjellige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 er det samme emblem framme å bake? bestilte 2 carbon men sto hood å plutseli fant jeg to til boot åsså.. er det forskjellige? Jepp er samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 flott!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Even- Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Perfekt E36 i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Lav E36 med fine hjul å med S motor er bare heit rett!! Du har norges fineste E36!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Da nærmer det seg renovering av OZ futuraene. Har fiksa meg en liten verkstedplass med benk hvor det vil bli utstyr for å rotere felger noe som gjør at pussejobben vil bli endel forenklet. Et lite bilde av hvordan det ser ut at the moment: BBS RC302ene er etter all sannynlighet solgt. Går med tanker om å kjøpe noen ålreite kantfelger til 5ern til sommerbruk, men vet ikke heelt hva jeg vil ha enda. Vurderer også coilovers til denne. Litt av grunnen til at jeg begynner med den nå er at jeg vurderer å ikke ta frem e36en til sommeren igjen. Jeg går på skole for øyeblikket og det koster endel og ha 2stk biler på veien mtp årsavgift/forsikring etc. Har trua på at 5ern kan bli ganske grom med felgz & senk. M-system hjulene er under renovering de også, så kommer vel til å skje litt på felgfronten i nærmeste framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 e34 blir rå med skikkelig senk å felger, bra bruksbil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå