RS-Heggem Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Jeg vil gjerne kjøpe felgene dine, om det er både 8 og 9. Liksom sånn spennende "cupcake-farge" på de viftene. Oooser E-stoffer lang vei liksom, så de ser smaskelige ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Jeg vil gjerne kjøpe felgene dine, om det er både 8 og 9. Liksom sånn spennende "cupcake-farge" på de viftene. Oooser E-stoffer lang vei liksom, så de ser smaskelige ut. Det er selvfølgelig 8 og 9 Haha. Godt poeng der De er ikke proff-lakkert da, så finishen er så som så. Men kule for the show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Jeg kan også være intr i hjula, så du får gi et hint når de skal selges;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Skal si ifra veittu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Jeg synes det så veldig ille ut, hehe.. Den er så grom den M3'n din, Halvor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Jeg vil gjerne kjøpe felgene dine, om det er både 8 og 9. Liksom sånn spennende "cupcake-farge" på de viftene. Oooser E-stoffer lang vei liksom, så de ser smaskelige ut. Det er selvfølgelig 8 og 9 Haha. Godt poeng der De er ikke proff-lakkert da, så finishen er så som så. Men kule for the show Hva faen er det du sier om lakkeringen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Du mener vel lakkeringen til Claus@Felgen-garage.de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Du mener vel lakkeringen til Claus@Felgen-garage.de ? Hehe ja han som sto med sprayboksene, men jeg gjore det kjempe bra grunnarbeidet så er vel det som ødela lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Jeg leste et sted om at det skal være noen små spacere mellom dekslene og felgene... Har du det? Jeg demonterte mine i dag, men fant ingen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Jeg leste et sted om at det skal være noen små spacere mellom dekslene og felgene... Har du det? Jeg demonterte mine i dag, men fant ingen :/ Finner ikke det i delekatalogen? jeg har ikke disse heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Lurer på om det var Kny, Anders87 eller torek som snakket noe om disse i en eller annen tråd... Men mulig det var om noen annet... For jeg finner det ikke igjen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Stemmer. For å få stjernedekslene til å sitte riktig så måtte det ligge et par små spacere ved hvert festepunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Hmm, jeg tror ikke jeg har slike på mine, men de sitter godt likevell. Er det snakk om spacere akkurat rundt skruehullene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 samme her... de sitter dønn! Mulig jeg bare legge mellom noen gummiskiver da... burde vel holde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Ja, rundt skruehullene. Jeg satte på mine uten først, og da flusha ikke senterkoppen med selve dekselet. Rart hvis det ikke er likt på alle, men tydeligvis så er det ikke det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå