CrZyWiz Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Pen og velholdt Nissan 200sx selges grunnet planlagte studier. Nettopp hatt oljeservice på Motor, Gir og differensial. Her ble det brukt Redline olje etter anbefaling fra Bjørnstad bil. Bilen har de "rette" oppgraderingene, bla: *Stor frontmontert intercooler. *Garret GT28RS Turbo(Montert på 140 000km) *Walbro 255 l/h bensinpumpe *RFL dumpventil *Pro sport bredbåndslambda, samt Autogauge turbotrykk i a-stolpe. *Autobahn 88 3¨eksos fra turbo og helt bak, inkl elbow. *Brembo borrede slissede skiver, med EBC Redstuff klosser. Godkjent senket med Eibach senkesett, med gule konidempere for den riktige looken. Skrevet inn i vognkort. Bilen triller på 18" sommerfelger som var nye i 2011, samt 16" vinterdekk på orginale 200sx felger. Servicehefte og kvitteringer fra tidligere eiere følger med, ryddig historikk. Er montert Rockford fosgate komponentsett forran, samt sub bak. Ny Pioneer cd-spiller. Alt i alt en bra bil, som er morsom og tight å kjøre. Kan ta innbytte i rimeligere "pendlebil", fortrinnsvis tysk. Pris: 140 000 Km st:163 000 Tlf: 95803477 Finn Annonse http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35621885 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Spesielt BMW 1 serie, E46, eller Audi A3 fom 2003 er intressant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Bump! Pris kan disk, ved hurtig avgjørelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Min ble solgt på èn uke, men vær OBS; mange idioter der ute. Folk som ikke tørr kjøpe fordi de tror at fordi man har større luftfilter så går ikke bilen igjennom EU. f.eks. lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Sant nok! Jeg har ikke annonsert min på Finn enda, pga en lokal var intressert. Men skal få lagt den ut de nærmeste dagene Takk Takk! Denne er nok litt mer "sivilisert" en din var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Hehe, tja. Min oppførte seg fin den! jeg bak rattet derimot....! free bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Til salgs igjen, greit og ha penger\finansiering iorden før man kjøper bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Solgt i helga for prisant.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå