323ci Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 bilen fikk en liten vask og prøvde litt gul lyktefilm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Skal jeg være ærlig så ser det litt kleint ut med gul film på hele lykta, og kjempe gule /oransje blinklys. Også ikke noe på tåkelysa.. Men ellers fin bil Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Bøs tralle Hadde vært heftig med E46 M3 speil og noen felger som fyller mer ut i hjulbuen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 kan bli bra det der, men nå var det for mye "farger". orange, gule og blanke lykter i fronten sammen med carbonpanser blir litt rotete syns jeg.. kjør gult på alt du, dvs bytt blinkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 kan bli bra det der, men nå var det for mye "farger". orange, gule og blanke lykter i fronten sammen med carbonpanser blir litt rotete syns jeg.. kjør gult på alt du, dvs bytt blinkere +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Kul bil, men synes det så bedre ut uten lyktefilmen... Men hva har skjedd med frontfangeren din? Lengre inn på førersida?? 323ci reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 kan bli bra det der, men nå var det for mye "farger". orange, gule og blanke lykter i fronten sammen med carbonpanser blir litt rotete syns jeg.. kjør gult på alt du, dvs bytt blinkere +1 + 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Sot heller lyktene med mørk film og behold orange blink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323ci Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Kul bil, men synes det så bedre ut uten lyktefilmen... Men hva har skjedd med frontfangeren din? Lengre inn på førersida?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323ci Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Bilen har uoriginal fanger så dårlig passform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå