MathiasW Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Heisann! tenkte jeg skulle lage meg profil her jeg også! Legger ut noen bilder av bilen min! -BMW E39 525 Touring TDS -BMW E30 M5 3.8l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Tøff bil MathiasW! her har du gjort noe riktig må jeg si hvilken farge er det på den? kunne se ut som carbonsvart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Takk for det! Venter på Carbon Leppe til frontfangeren. Fargen er Orientblau med Bluer Flop. Kode 317 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Vurderer å sotebaklyktene i dag, Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Fin bil ja tror nok den blir finest slik som lyktene er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Takk for det Ja, tror faktisk det jeg å, men har en til overs, så kan sote den å se åssen det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Fått på Carbonleppe ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Veldig fin denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Fin sak:) Sote rutene helt fram... heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Fin sak:) Sote rutene helt fram... heh Hadde sota ruter helt fram.. men ble stoppa av snuten å måtte rive det av.. : / Men selger bilen neste uke.. så blir det e39 m5 på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Bilde med carbonleppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Er til salgs nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå