316 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Hei! Jeg skal kjøre til Trondheim på fredag, og ser helst at jeg unngår å kjøre Østerdalen da det mildt sagt var helt elendig veg sist jeg kjørte der (forrige uke). Er det noen som er oppdatert på hvordan det står til med stygge asfaltkanter osv fra Hamar til Dovre og videre til Trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Var mye bedre vei der enn østerdalen når jeg kjørte begge veiene for en måneds tid siden, og hvis de ikke er ferdige i østerdalen med veien nå så vil jeg nok anbefale en tur over dovre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Takker! Da blir det Dovre. Har aldri kjørt på dårligere vei enn i Østerdalen tror jeg... Ligger nok mye felgkanter der. Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 E6 er DÅRLIG på det stykket Veldig mye vegarbeid, så du kjører mye på grusveger Mange steder er det stygge asfaltkanter også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Hvor i all verden skal jeg kjøre da? Faen. Hvor er vegen dårligst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Jeg synes Østerdalen var bedre, men nå er det et år siden jeg kjørte der sist! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Hele Østerdalen var et grushøl i forrige uke, med kanter og høl overalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Han som kjøpte Audien min nå sa at Dovre var mye mye bedre en østerdalen. Så E6en er vel lurest? Han skulle forbi Trøndelag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Da blir det E6, samme fan... Får kjøre pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Hvilken bil skal du kjøre da, siden du må vite hvor veien er best?? Er jo bare og kjøre etter forholdene det Østerdalen har vi alltid kjørt når vi drar sørover. Minst fotobokser, og "best" vei.. Skal dog sies det er noen år siden sist jeg kjørte på begge plassene..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Skal kjøre Mini med nye felger jeg monterer før jeg drar, så jeg ser helst at jeg unngår å herpe de med det samma... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Du får svinge unna Det går nok bra skal du se Regner med du svinger innom Smøla på tur hjem?? Masse stor ørret som blir tatt her ute for tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Kjører mye heller Østerdalen enn E6 når jeg skal fra Oslo til Trondheim. Mye kortere, og det er jo bare et lite stykke med veiarbeid da.. Ellers er det jo 90føre heile veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Det er ikke SÅ mye kortere, da. Lenge siden du har kjørt? Var ikke noe lite stykke nå... Ble stående sikkert 1 time tilsammen å vente på grønt lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Nja, litt over 2 uker ca. Men har stortsett avgang fra Oslo i 7tiden på kvelden. Det utgjør vel litt forskjell på trafikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå