Gå til innhold

E36 "Hello Kitty Edition" Shoot!

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tøft utskudd blant E36`ene, og fornuftig at noen tør å prøve noe annet ;) Helheten i bilen er knall :) Hva fargen rosa angår kan jo alltids diskuteres, men, blikkfang er det nok ;) Morsomt! :)

Takk :) ting må prøves vis man skal kunne ha noe ikke alle andre har. har ikke sett noen med dette på E36 enda i vertfall. skal love deg dette er flaut og kjøre med, jeg bor midt i byen og kjører med mørke solbriller om dagen :P

men man kan ikke ta seg selv så høytidelig heller. så litt moro må man gjøre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft! Da skal jeg ikke ha mine rosa :P

tror de hadde gått rett på Z4en din ;)

Hehe. Nei ikke på den. Har noen System II jeg pusser opp jeg skal ha som vinterhjul på E91en. Så har vært innom tankene om rosa stjerne ja... Men må nok finne på noe annet nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft! Da skal jeg ikke ha mine rosa :P

tror de hadde gått rett på Z4en din ;)

Hehe. Nei ikke på den. Har noen System II jeg pusser opp jeg skal ha som vinterhjul på E91en. Så har vært innom tankene om rosa stjerne ja... Men må nok finne på noe annet nå :P

ikke dumt, 8" og 9" de eller? er heldig vis mange andre fager som også er tøffe. men gjør ikke meg noe om du lakker de rosa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gromt! digger vinga. ville ha sånn vinge på min e36 også, men sånn gikkk ikke det. tøffe felger også, liker at folk tør og gjøre noe annerledes :)

takk for det, Hyggelig og høre :)

Her er link til prosjekt tråden om bilen viewtopic.php?f=11&t=223453 om noen ønsker og se hva annet som er gjort med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke dumt, 8" og 9" de eller? er heldig vis mange andre fager som også er tøffe. men gjør ikke meg noe om du lakker de rosa :)

Kun 8" dessverre. Var skikkelig shabby og betalte kun 500 for de. Kanten blir lakket siden det var såpass dype sår i de. Har fått fikset opp i hakkene og grunnet kantene. Så er det bare resten igjen :P

Får se hvilken farge det blir. Ja er mange fine farger der ute :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene (og fargen på dem) var helt klart win! :D Vingen på koffertlokket og til dels det du har gjort med frontlyktene var ikke fullt så fint i mine øyne... vingen passet ikke med den cleane helheten. Også kunne den godt vært en cm eller to lavere foran, selv om den for all del var veldig grom slik den er nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene (og fargen på dem) var helt klart win! :D Vingen på koffertlokket og til dels det du har gjort med frontlyktene var ikke fullt så fint i mine øyne... vingen passet ikke med den cleane helheten. Også kunne den godt vært en cm eller to lavere foran, selv om den for all del var veldig grom slik den er nå ;)

Takker for det, vingen kan senkes ned ved og ta av klossene, men da har jeg også samme vingen som alle andre, derfor denne er høy. selv digger jeg looken på den. lyktene er det eneste jeg selv ikke blir helt kompis med så skal gjøres noe med de :)

Sånn vinge hadde jeg lyst på til min også. Jeg digger denne skikkelig når du har turbindeksla på! :D

Vingen skal ikke av får og si det sånn. turbinene skal tilbake på bilen, har bare ikke bestemt meg får fargen osv enda. men de kommer snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke klar over at vingen kunne heves/senkes, så jeg trodde det fantes to forskjellige utgaver av den. Den er veldig pen i "vanlig" høyde, men skjønner deg også ved at du ønsker å skille deg ut. Som sagt; grom bil 8)

Er to stk klosser på hver side man kan ta av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...