Torek Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Sølvsølvsølv. Turbin er ikke til å kødde med Bra du skal skifte farge på stjernene også, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Sølvsølvsølv. Turbin er ikke til å kødde med Bra du skal skifte farge på stjernene også, haha. hehe du får vente og se skal du på treffet på lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Nei, dessverre Jeg jobber. Jomfrutreffet mitt blir på rudskogen, på e30 meet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Fæn Tore. Du må komme deg på flere treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Blæh..ja, men det er liksom så tungvint når gamlebilen står så langt unna. Menne, Halvor og Kitty, dere skal vel på e30 treffet begge to? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Torek! hvorfor i all verden har du bilen parkert så langt unna... Nå er det sessong og du må ha den lett tilgjengelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Hehe.. Jeg synes den passer litt bedre i en privat garasje istedet for ute i gata her i tjuvradd- og svinpelsbyen Oslo. Audi'n som er 10 år nyere og dobbelt så dyr får heller stå ute It makes sence.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Kitty kommer ikke på E30 meet. Kitty legges vel snart død da jeg må kjøre med svarte solbriller støtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 [ Bilde ] det der er a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 haha noen har stjålet bilde ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Kjeltringer ass etter treffet i morgen så er det no more hello kitty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Kitty kommer ikke på E30 meet. Kitty legges vel snart død da jeg må kjøre med svarte solbriller støtt Hvorfor skal du ikke dit a?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 jeg skal dit men ikke hello kitty blir nok nye felger til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Hehe, det er jo vel og bra, men for meg så er det DU som er Kitty. Btw jeg har felger liggende til deg her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå