pautomagi Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Foreløpig skjer det ikke noe med dette. Responsen har vært for dårlig.. Les litt lenger opp folkens. mortenej1989 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alemjøl Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Hei! Skaffer ikke mer? Hadde vert interessert i et sett 18" til min E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Muñoz Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 hadde gått for et sett 18 om du hadde fått inn mer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 har du 1 bak felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 Har dessverre ingen felger igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shakeitbaby Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 bmw e60? 530d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Har dessverre ingen felger igjen. bmw e60? 530d Om du leser de siste innleggene i denne tråden finner du fort ut at dette ikke er noe som lenger skaffes. Dessuten bør du kanskje omformulere deg litt bedre, da spørsmålet ditt i bunn og grunn sier veldig lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shakeitbaby Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Jeg vet de er utsolgt. Jeg lurte på om de passer E60, thats pretty much it.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Ja, de hadde passet E39 med senterringer. Men igjen.. Dette er nok heller spørsmål som bør stilles der det er hensiktsmessig og ikke i en salgstråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå