crazydiesel Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 her en noen fine biler jeg fant i dag ' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 mener du ironi.......med tanke på bonde e38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 mener du ironi.......med tanke på bonde e38 hehe +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Den E38'en er vel noe av det styggeste jeg har sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Chromekopper på sidespeilene på en E38? Minner meg mye om en "M3" (tilsynelatende en 316) som går her i byen med Rocco bak rattet Må seriøst se om jeg klarer å fange et bilde av den og poste det her. Da snakker vi gloretralle til tusen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 den E38 har IKKE noe her å gjøre ser den ligger/ har lagt for salg lenge eller flere ganger.. til en drøy pris, bilen er jo ødelagt, i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Chromekopper på sidespeilene på en E38? Minner meg mye om en "M3" (tilsynelatende en 316) som går her i byen med Rocco bak rattet Må seriøst se om jeg klarer å fange et bilde av den og poste det her. Da snakker vi gloretralle til tusen! snakker vi svart bil med spinners og sølvflammer? ler like mye hver gang jeg ser den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Dette var vel en tråd om fineste bmwer, ikke diskutering av en E38 som ikke hørte helt hjemme her? hehe ArneR sin 535 fortjener hvertfall en plass her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Vanskelig å si... en av favorittene er e32 alpina her på forumet, også den grå e21 545n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Er E39-en på bilde nr 8 i første post her på forumet? Den var peeeeeen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Chromekopper på sidespeilene på en E38? Minner meg mye om en "M3" (tilsynelatende en 316) som går her i byen med Rocco bak rattet Må seriøst se om jeg klarer å fange et bilde av den og poste det her. Da snakker vi gloretralle til tusen! snakker vi svart bil med spinners og sølvflammer? ler like mye hver gang jeg ser den! Haha det stemmer. Pleier å trille forbi Stuen i den tro på at han har deeen doningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå