Gladmann Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 hei, har en e34 525 som jeg har byttet motor i, til en m50b25 som har gått kortere + byttet toppakning på denne. tatt sylinderlekasjetest etter dette, og alt ser bra ut. nå vil ikke bilen lenger dra til mere en 4-4500 maks 5000 rpm, og virker ekstremt lat til og være en 525... noen forslag til dette, eller noen som har opplevd noe lignende ?? dette er en 24 ventiler forresten
Gladmann Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Skrevet Juni 8, 2012 hei, har en e34 525 som jeg har byttet motor i, til en m50b25 som har gått kortere + byttet toppakning på denne. tatt sylinderlekasjetest etter dette, og alt ser bra ut. nå vil ikke bilen lenger dra til mere en 4-4500 maks 5000 rpm, og virker ekstremt lat til og være en 525... noen forslag til dette, eller noen som har opplevd noe lignende ??dette er en 24 ventiler forresten Den treffer ikke turtallsperra heller, den bare orker ikke mere, samt at den akslerer dårlig...
Haug530D Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Sikker på at du ikke har blingset og satt en M50B20 neddi?
Gladmann Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 ganske sikker på det ja men den er bare daff, mere daff en gamle 520'n til en kompiss. trekker dårlig fra bånn av, så pluttselig så skyter den, og går ikke mere en 3000 rpm og vil ikke opp slake bakker omtrent, så stopper vi den, og da starter den ikke før det har godt en god stund, så er den tungstarta som F***. Dette skjedde hovedsaklig etter at tanken har hvert nesten helt tum, men byttet bensinfilter. Virker som den får for lite bensin,men dysene er fra gamle m50b25 motoren, så er ikke de hvertfall, men har tenkt litt på lmm, en annen som hadde lignende problem, og da var det lmm som var problemet.
Spankus Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 hvis det er lmm så vil den ikke gå, den går i nødmodus og går ikke på tomgang
kris30 Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Høres mere ut som tett eksos, sikkert inn maten i katalysatoren som har snudd seg rundt. Prøv uten anlegg eller ett annet Mvh
Gladmann Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Det med at den går i nødmodus når lmm er av skjønner jeg, men er jo en kompiss som hadde noe lignende problem, verkstedene fant ikke ut hva det var, så ble han tipsett om at lmm kunne være greit og prøve, også fikk han låne en og prøvd, så viste det seg og være det, men dette var på en m50b20, og aner ikke om det er likt jeg men ? :S hmm, mulig det kan være katten ja, bare og skru av eksos det
hao Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Høres mere ut som tett eksos, sikkert inn maten i katalysatoren som har snudd seg rundt. Prøv uten anlegg eller ett annet Ville jeg også ha sjekket dette. Det er nevnt registeret. Sikker på at det ble satt riktig. Tviler jeg også på lmm. det ligner ikke de normale indikasjonene. Ville tatt en diagnose før jeg kostet på deler i blinde i alle fall.
Gladmann Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 ja, blir vel og ta en diagnose test føler det har gått ALT for mye penger til den bilen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå