henrikv8 Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Tida nærmer seg til jeg skal handle meg min første BMW, og det jeg lurer på er; hva lønner seg... Original M-Tech bil eller kjøpe en helt ordinær BMW og bygge om til M-Tech senere? Noen som vet hvilken pris vi snakker om man skal gjøre dette selv, med lakking tatt i betraktning? Om noen forøvrig vet om en E46d/E39d touring manuell innenfor 100k, si ifra!
awt Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Alt kommer jo an på hva du ønsker å bruke, og prisforskjellen på de aktuelle bilene. En annen ting er om du kun skal montere fangere, eller om du skal gå for ratt, lister, understell, taktrekk og seter også, samt om dette skal være originalt eller ikke. Jeg vil tro det enkleste er å kjøpe en ferdig bil uansett. En bil med ettermontert M-tech vil heller aldri bli en M-tech-bil.
henrikv8 Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Sant. Jeg tenker å montere fangere først og fremst. Ratt, lister osv får komme i andre rekke. Har du noe oversikt over pris på fangere+lakking?
awt Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Nei, men en titt på koed.no og gsbildeler.no bør gi deg en pekepinn. Et annet alternativ er brukt her inne, eller f.eks. på eBay.
larserso Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Ville heller hatt understellet på en M-tech og standard støtfangere enn M-fangere på en med standard understell eller standard sportsunderstell. Understellet på en M-tech E46 innbyr til ubeskrivelig festlige stunder på svingete vei Helt klart ville gått for en original M-tech om du uansett ønsker å ende opp med "looken". Syntes selv det ble for dyrt for M-tech da jeg solgte min E46 M-tech mot E61 uten M-tech så valgte nyere bil med annet godt utstyr til lavere pris enn original M-tech. Men, jeg kunne ikke tenke meg å sette ppå M-tech på den.
babjorn Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Delte meninger om dette,hvorfor kjøpe orginal M-Tech på disse gammle bilene,når disse delene blir byttet ut med annet.Om bilen har orginalt M-tech eller ettermontert,spiller ingen rolle.Bilen går å ser helt lik ut,Utenom på pappire. Hvis man ikke har kontakter,så blir nok prisen bedre med orginal M-tech.Men hadde du vert ute etter nyere bil,ville jeg aldri kjøpt uten uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå