termin Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Noen som har forslag til hva jeg skal gjøre med ledninga som er avbilda over? Driver å setter inn M3 motoren nå, og håper jeg slipper å trekke ledningsnett fra inni bilen og ut.. Angående EWS2 så tror jeg at jeg har funnet en løsning på noen webforum.. Blir å gjøre som Ullsokk sa, bare at jeg måtte lese litt ekstra for å forstå hva han mente Når motoren blir ferdig, så står fortsatt bakstillingen igjen. Venter på at noen skal komme innom så vi får varma bolten og løst den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 motorkontakten? den må du vel klippe og lime(lodde) litt så du får riktig kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Har du pekepinn på hvilke ledninger den skal på ? Tenker selvsagt på den lille kontakten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Hmm, må være noe som er på 3,2 den. Har ikke den på min 3,0.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Ja 3.2 er jo EWS2, og 3.0 er vell EWS1 ? Er derfor jeg lurer litt på om jeg må trekke komplett ledningsnett, eller om jeg finner en måte å unngå dette på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Ews 2 på 3.0 også. Er det på min 95mod.. Men har ikke 3.2 egen ews boks sammen med hjernen? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Joda, tror jeg vet hvordan den skal kobles. Men ble usikker på den ledningen der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 M3 motoren satt inn i 325 ! Brukte en stund på å få festa girkassa under, men resten gikk greit Lita pause før kobling av ledningsnett og front begynner nå. M50b25TU for den som vil kjøpe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 ikke nooe TU det dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Er ikke TU singel vanos da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 nei dobbel fint det går framover ! blir gøy med start! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 M50B25TU er singelvanos ja. Blir bra dette her, håper du finner en løsning på de to kontaktene. Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 M52tub25 er dobbel M50tub35 er enkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 tu er d virkeli ikke dobbel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå