E30Michael Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Noen som har noe bra tips til lufting av slavesylindre? på E30. pompe åpne lukke metoden funker får dårlig spørr du meg.. Lufting via bremser hvordan funker det?
Yngvejos Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Noen som har noe bra tips til lufting av slavesylindre? på E30. pompe åpne lukke metoden funker får dårlig spørr du meg..Lufting via bremser hvordan funker det? Jeg bruker en bremselufter som består av ett bremsevæskelokk med en bilventil i og en slange som man setter på ene dekket for å trykksette bremsevæsketanken. Etterpå er det bare å åpne ventilen på slavesylinderen til det ikke kommer mer luft. De selger den for en hundrelapp og to på mekonomen. Hvis ikke er det enkelt å lage selv også.
FredrikE24 Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Har luftet hos meg noen ganger med godt resultat. Får du ikke pedal i det heletatt?
sk8 Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 jeg pompa-lufta og pompa-lufta lenge, ingenting skjedde.... starta opp og gjorde det samme som sist, vips så var det trykk
SSM Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Ta en slange fra luftenippelen på ene kaliperen forran og bort på slave cyl luftenippen. Så åpner du begge og pumper på bremsen.
Morty999 Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 enkeleste som er så tar du løs pumpa på girkassa, åpner luftenippelen, klemmer stemplet HELT i bunn, så stenger du ventiler å lar den sige ut igjen, gjenta en 5-7 ganger så monter pumpa og alt i orden
E30Michael Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 Har trykk i pedalen(vært bedre trykk) men clutchen slurer på en måte sånn det virker som slaveselyndre står på inn litt heletiden. clutchen slipper veldig seint også.
Hauso Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 luft sylinderen før du monterer den. Så lufter du den ferdig til du har pedal når den er montert;) Gjort på 15 min!
E30Michael Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 luft sylinderen før du monterer den. Så lufter du den ferdig til du har pedal når den er montert;) Gjort på 15 min! Ja måtte ha den av før jeg fikk veske i systemet men funket ikke og lufte med den av. skal prøve igjen snart Fikk aldri like fult trykk som den hadde vært :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå