320Schanke Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 (endret) Solgte E36'n å kjøpte E46 Da jeg kjøpte den i 2012 Slik den er nå i 2014 Informasjon: - Årsmodell: 2004.- Farve: Orientblau metallic.- Karosseri: Sedan.- Motor & gear: M47N2D2 - 150HK / Automat Tiptronik.- Understell: Orginal med powerflex foringer og tectylert.- Interiør: Svarte skinnseter med nedfellbare bakseter.- Utstyr forøvrig: Air condition, cruisekontroll, handsfree, kjørecomputer, klimaanlegg, midtarmlene, multifunksjonsratt, navigasjonssystem, koppholder, regnsensor, ABS og antiskrens, airbag foran, servostyring og sentrallås.Utført i mitt eie:* Proff tectylering av understell* Blinklys h.f og v.f* Deksel og stikkontakt baklykt venstre* Sorte nyrer* Ny skiltlys/ bagasjelokk list* Nytt bmw panser-emblem* Nye skilter* Nye frontlykt glass* Lakkert og montert CLS carbon bakluke* Ny frontrute* Ny mediaspiller (eonon.)* Nye høytalere forran og bak (hertz.)* Bytte av slitedeler: * Glødeplugger* Gløderele* Bremseskiver og klosser* Batteri* Foringer stabstag* Veivhusventilasjon Vurderingsliste: * Proff toning av rutene* D99 /D95 spiller* Karbon bakluke, lakkeres i bilens farve* Karbon panser, lakkeres i bilens farve* Led lang lys, nær lys og tåke lys* Sorte nyrer* Justerbar senk* Downpipe, kat og 2 stuss rakrør* 18" felger med sommerdekk Endret Desember 6, 2014 av 320Schanke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 eksos, mtech2, spegl, nyrer, soting. feks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Tona glass blir det nok etter hvert ja! Men det andre du nevner tviler jeg på, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 eksos, mtech2, spegl, nyrer, soting. feks +1 og litt nedpå foran er jo ett must. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Jeg ønsker å oppgradere bakpotta... Noen her som har potter å anbefale? Kan man få grom lyd i denne disel bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Om du montere downpipe og enderør så blir det vel kanskje litt meir brumming å litt grovere lyd men høre fortsatt diesel motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Hmm, ja den diesel kakklinga er irriterende Dreiv å kjikka på supersprint eksos, noen formeninger om d ? Eisenmann hørtes iallefall dødt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Bompibjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 I går skodde jeg om damen for vinterføre, I dag begynte det å sludde Blir min første vinter med henne, er spent på hvordan hun vil oppføre seg Anti spinn/ skrens, automat og piggfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Rakk akkurat å vaske bilen til helga før det veksla fra pluss grader til minus Meldt mengder med nedbør i dag og storm på kvelden, best å parkere for dagen! Jeg har noe jeg lurer på: * Kontakten til bak lyktene har eiret, hvordan skal jeg få reparert dette ? Pærene går hele tiden. * Jeg har masse steinsprut på panser og rust i kantene på bakluka, da fikk jeg ideen om å kjøpe disse i karbon så jeg slipper å lakkere nå for så å måtte gjøre det samme om 5 år. Hva mener dere? Er det bare tull? *Hvis jeg valser hjulbuene, vil lakken mulig flasse av og vil verdien på bilen synke ? *Noen som vil tipse meg om ei bra bak potte som har doble stusser? Ja det er diesel bil SETTER STOR PRIS PÅ TIPS OG MENINGER Måtte alle ha ei riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Få proffosjonelle til å valse hjulbuene, gikk for noken som kunne det på hjulbuene bak på min E39, og det vart veeldig bra resultat, ingen sprekker osv i lakken. Vil anbefale deg å kjøpe downpipe uten katalysator, for så å reise til svendsen eksos å få de te å sveise på rakt rør istedenfor lydpotte bakerst, med 2 enderør. det gjorde eg, fint turbosus på lavt turtall, og etter 2000rpm så får du en "fin" bromming, lignende dette: , høyres bedre ut ved pådrag. (ikkje eg som laga videon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Få proffosjonelle til å valse hjulbuene, gikk for noken som kunne det på hjulbuene bak på min E39, og det vart veeldig bra resultat, ingen sprekker osv i lakken. Vil anbefale deg å kjøpe downpipe uten katalysator, for så å reise til svendsen eksos å få de te å sveise på rakt rør istedenfor lydpotte bakerst, med 2 enderør. det gjorde eg, fint turbosus på lavt turtall, og etter 2000rpm så får du en "fin" bromming, lignende dette: , høyres bedre ut ved pådrag. (ikkje eg som laga videon) Tar med meg begge disse tipsa, takk for det Lyden hørtes jo kul nok den Tror du svensen vil flå meg økonomisk for å gjøre dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Svendsen tok 2700 for å gjere det på min mener eg å hugse. Så kommer downpipe på et par lapper også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Var ikke all verden det da, spørs om det blir slik til sommers da Har du ikke noe å si om de andre spørsmåla jeg skreiv da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Må jeg ha high flow kat når jeg oppgraderer med downpipe og rak rør ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå