BMWE39turbo Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Men jeg må jo få godkjent avgass testen på neste EU xD Skal jeg bare bruke den gamle kat'n da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Eg fikk godkjent min på eukontroll med downpipe + supersport eksos, nå har eg fortsatt downpipe + men rake rør bakerst istedenfor supersport eksosen, ikkje sikkert om det går igjennom, men skal prøve. Ha den orginale lyddemperen liggende, slik at om det ikkje går igjennom berre putter du på lyddemperen på godkjenninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Hehe, ja er låv å prøve seg Tenker jeg og Svendsen Eksos finner utav dette når den tid kommer Vel får ut å sjekke eiringsprobleme i baklys kontakten min jeg nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Mengder med snø har landet de siste dagene... Bilen var forresten veldig behagelig på vinter føre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Skulle hatt noen nye felger til sommersesongen da. Kantfelg eller ikke, blir ikke enig med meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Oppgraderinger sommer 2013: * Proff tectylering av understell. [DONE] * Nye felger 19". * Nye sommerdekk. * Ny bakluke. * Skiltlysholder. * Logo kapsler fram og bak. * Speiglass v. * Blinklys h.f. [DONE] * Deksel og stikkontakt baklykt venstre. [DONE] Selge unna: - Rondell d58 17" 4stk med dekk (bulk på innsiden på den ene.) - momo win black edition 17" 4stk kun felger. (liten kant skrape på ene eiken.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Altid like kjekt når man får pakke av GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 19" strøkne felger å selge meg anyone? Hadde vert kjekt om det var brae sommerdekk på de også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet August 24, 2013 Forfatter Share Skrevet August 24, 2013 Hvilke produkter burde jeg bruke på skinnsetene og resten av skinn interiøret? Er forrresten Dasjbordet etc i kunstlær eller ekte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Fekk ein ny pakke ifra GS idag. Montert den nye bagasjeroms lesta, sia den gamle haddfått ødelagt skiltlys glassan. Så var det svarte nyra å nytt panseremblem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Da e skiltan levvert inn å æ vente på dæm som e nytypen Bestilt nye skiltramma i samme slengen, med egen tekst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Skiltan kom å dæm va heldigvis i aluminium! Har kjørt bil'n ei uke no ætter æ fekk att lappen, det va bra godt! Æ vill ha sånne felga på bila! Men det e jo 5 serie impress Nån som veit om d lar sæ gjør å få dæm på ein E46 Sedan? Eller vill dæm bli for langt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Fikk endelig taki nye felger med sommdekk! 18" Bilen er høy som ett fjell men blei ganske fin alikevell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 Godt nyttår! Kommer med en liten oppdatering... Fikk julegaven jeg bestilte hos GS: "Carbon CSL look Trunk" Det skal lakkeres i bilens farve, altså Orient Blau... Noen som kan si meg fremgangsmåten for å lakkere noe slikt? Pussing, grunning, etc...? Jeg vil jo ikke at carbonfibrene skal skimtes igjennom lakken f.eks... Div andre ting har dukket opp: * CD spilleren vil ikke lengre ta imot eller sende ut cd plater, samt spille de av. * Måtte kjøpe nytt batteri når den første kulda kom, det ble handlet på Biltema. * Varmeskjoldet over endepotta har løsna, korrodert så må kjøpe nytt. * Bolter på ene skjøten i eksosrøret har sprukket og mutter'ne har snart rusta vekk. * Gearkassa lagger, dvs problemer med å geare seg opp ved akselrering. Dette hender en skjelden gang. Men oftest med kald motor. Andre tanker for 2014: + Bytte ut ytterspeilene til nyere 5 serie om det går. Noen som har prøvd dette før ? + M-tech2 frontfanger. + Ny frontrute + Soting av samtlige ruter. + 3 striper i grillen Får se hva penga rekker til, samt om jeg klarer å liste meg forbi fornuften Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå