Gulbrandsen95 Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 Du går jo for seksern!! 316/18 er rimeligere å forsikre, men du verden det er elendige motorer, det tikker å banker som regel i alle e36 4erne.. 320 sedan/coupe er nok det beste valget. 318is er typisk ungdomsbil med høy kræsj statistikk! ergo, dyrt å registrere.Men, ja du går seff for kjededrev om det blir 4er! Finnes ikke kjipere ting en å glemme å bytte reima! Det ender med ras (dyrt å kjeeeeedelig:) Joda jeg ser den, at rekkesekser er litt vassere men penga.... kan jeg spare på å kjøpe 6sylindra iogmed at 318Is var dyr og forsikre?? Jeg ville ikke kjøpt med M40. Mye tull med toppene og hyppige reimbytter på register. M43 og M50/M52 er solide konstruksjoner. Jeg må si, at selv om jeg foretrekker lyd og effekt i sekserene, så har M43 imponert meg. Den er omtrent like kvikk som toliters sekser takket være lav utveksling, ikke noe særlig til motorveikjørong da, og er mye rimeligere i drift. Sekserene har en ganske lat karrakter og krever gjerne litt turtall for å gi trykk, noe som drar forbruket opp.Edit: når man ser på så gamle biler betyr selvsagt tekniskx tilstand mye mer enn motor og utstyr. kommer 318is med M43 motor??
ZhilleN Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Hvis du skal spørre og grave veldig, hvorfor ikke sjekke opp fakta på wikipedia f.eks
Gulbrandsen95 Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Skrevet Juni 18, 2012 Hvis du skal spørre og grave veldig, hvorfor ikke sjekke opp fakta på wikipedia f.eks sorry da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå