Mariuse34 Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Da skal bilen ganske snart til polen for lakkering. I den anledning er fangeren foran moden for bytte. Bilen er en orginal preface shadowline, men har fått hella faceliftlykter foran og bak, pluss facelift grill. Jeg liker egentlig de sorte listene og hadde ikke tenkt å lakkere dem. Med en m fanger har jeg og de sorte listene. Om jeg går for en faceliftfanger må jeg vel montere over de gamle? Tenker at det kunne blitt litt kult det og. Hva tenker dere? Noen som har sett bilder av det som de kan legge ut? Bilen med fargen den har. Har ikke bilde forfra på tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Kjør på med M-fanger Det løfter bilen en hel del! Om ikke er et jo noen alternativ til lepper for montering på org front også, om du vil skille deg litt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Den originale fangeren ser ikke ut! Problemet med m fanger er å finne en som passer skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Tror de fleste M-fangere, orginal eller uorginal, har rimelig OK passform, siden de er laget av ABS-plast.. Men de selger vel kopi på GS som er bra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Etter jeg knakk min forrige M-fanger kjøpte jeg ny hos GS bildeler. Passform på denne var faktisk ganske ok. Jeg mangler kanskje 2mm på hver side v\ hjulbue, men ellers helt fin Personlig er jeg blitt ganske svak for facelift fanger med fine hjul og mye senk for tiden, det samme gjelder forøvrig aerodynamic fangeren. Jeg gikk for M-fanger fordi jeg vet det ser bra ut, og at jeg ikke kommer til å angre på det. Slik ser min ut. Inspirasjon hvis man kan kalle det det. Hella facelift lykter forran også. Si ifra hvis du vil jeg skal fjerne bilde fra tråden din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Den ser jo utvilsomt bra ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Synes m-tech ser bra ut, men desverre så synes 85% av alle andre e39 eiere også det. Så det er nesten mere originalt å dukke opp med facelift fanger evnt aero pakka og grom senk med skikkelig kant felger my 2 cent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Det står pr idag 265 bak og 235 foran, på twinspokefelger. Bilen har M-undestell, men tror ikke jeg tør å senke så mye. kjører mye rundt i oslo, og på vinteren blir det mye ekle kanter. Lånte dama bilen og sånn jeg endte opp med en herpet forfanger etter et ublidt møte med en snøfonn. Jeg liker den mørke gråfargen kombinert med shaddowlinelistene i sort. Så veldig i tvil om hva jeg skal gjøre. Så som sagt en ifjor med en faceliftfanger på en preface, med sorte lister. Mener å huske det så ganske kult ut, men er så lenge siden jeg så den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Etter jeg knakk min forrige M-fanger kjøpte jeg ny hos GS bildeler. Passform på denne var faktisk ganske ok. Jeg mangler kanskje 2mm på hver side v\ hjulbue, men ellers helt fin . Hva mer enn selve fangeren trengte du for å gjøre denne jobben? Jeg får så forskjellige svar avhengig av hvem jeg spør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Hvilke ting mangler jeg for at denne fangeren kan monteres på min bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Slik jeg ser det mangler du overhode ingenting. Å montere den er lettere enn man tror. Listene som ligger under lyktene må ac, og ellers er det bare å legge den på plass slik at den kommer inn i sporene som du ser helt i kanten på fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Skal du ha ting skikkelig må du kjøpe nye lokariskjermer og nytt deksel under motor i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] Hvilke ting mangler jeg for at denne fangeren kan monteres på min bil? Du bruker aluminiumsbjelken fra den originale fangeren din. Videre festes denne med 6 (?) klips hvis jeg ikke husker helt feil. De burde du bare kjøpe nye, da de er gjerne litt slitte eller ødelagte på den originale fangeren din. Videre er det bare å skli den på plass i sporene som ChristerM sier, og skrues fast bjelken med to Torx skruer igjen. Videre trenger du jo lister, tåkelysdeksel, netting, tauekrokdeksel og tåkelykter. Event. kan du bruke M-Tech lokarier og motordeksel, for å få det til å se bedre ut. Originale lokarier kan brukes, men ser ikke direkte bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Genialt, tusen takk for alle svar! Hvor styr er det å montere lokariene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Genialt, tusen takk for alle svar! Hvor styr er det å montere lokariene? Forholdsvis enkel jobb, så lenge du bruker rustløser/vett og godt verktøy når du skal ha ut skruene, slik at du ikke ødelegger hodene på skruene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå