Julianv Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Ikke interresert i å selge ratt seperat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 nei kan ikke si jeg er det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Starter og går den? Hvor lavt er du villig til å la den gå for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Starter og går den?Hvor lavt er du villig til å la den gå for? jeg har ikke startet den men dratt den på starteren. bare lempet motoren inn. det beste er å ta den ut igjen legge opp alt av bremserør og bensin rør før den blir satt ned igjen! vannpumpa er skrudd ut nå så da er det like greit å bytte den ! trenger en starter med styre tapp, mellomaksel, caliptere og clutch. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Aha. Men hvordan pris snakker vi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 jeg veit jeg kan selge motor og gir løst år 4-5k og vrakpant er 2k og setene er fort 1-2k så kom med bud! er jo ganske så pene M5 felger som følger med også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 HVordan fargekode har bilen? Er frontruta hel? Hvordan er det med rust i dører og bakluke? Vinterhjul? Kunne du tatt noen bilder av hjula og interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 lachssilber/metallic, ruta er hel ja, ikke rust i dører eller luka, ikke vinter hjul , kan ta noen bilder i kveld nå jeg er hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 M5 felgene er solgt i dag så prisen går nedover gitt! kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 M-teck stolene er de solgt? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 nei det er de ikke et hull på fører stolen som ikke er så pent kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Kan du ta noen bilder av stolene og fulgte det med Mtech ratt? Hvordan pris ser du for deg nå som M5 hjula ikke følger med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Kan du ta noen bilder av stolene og fulgte det med Mtech ratt?Hvordan pris ser du for deg nå som M5 hjula ikke følger med? hva er nr ditt så sender jeg deg bilder etterpå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå