Mikael Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Noen som kan hjelpe meg med denne da? Bilen har flatt batteri, jeg får ikke åpnet døra med selve nøkkelen, OG jeg kommer meg ikke inn i bagasjerommet. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Har ikke sett under bilen, men regner med at jeg kan sette strøm på startmotoren. Men finnes det andre muligheter, så prøver jeg gjerne de først!
rekorden Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Har du hengerfeste med 13 pinner på stikket? Da er en av disse koblet direkte til batteriet.
Muztang289 Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Du har jo en nøkkelås på bakluka også, fungerer ikke denne eller noen av dørene??
Mikael Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Skrevet Juni 15, 2012 Har ikke hengerfeste nei.. Har nøkkel på førerdøra og bagasjeluken, men nytter ikke med nøkkel.. :S Er forøvrig en E38 740..
wicky124 Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Vipp dørhåndtaket samtidig som du skrur nøkkelen...skal fungere...
Mikael Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Skrevet Juni 15, 2012 Vipp dørhåndtaket samtidig som du skrur nøkkelen...skal fungere... Funka dårlig det også..
TRF Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Det er nødåpning på alle bmw jeg har hatt (riktignok ikke hatt e38 selv). Google is your friend, det er noe ulikt fra modell til modell muligens, men det er ikke verre enn at jeg alltid har funnet utav det mens jeg prøver på bilen.
oleo Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Skru ut skiltllys, fjern pæra og kople strøm på kontaktflaten. Det bør gi deg nok strøm til å åpne døra.
Lars89 Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Vri nøkkelen lengre enn normalt mot klokka til døra åpnes. Hvis dette ikke fungerer vri den normalt mot klokka, løft opp håndtaket og fortsett å vri mot klokka til døra åpnes. Hvis du ikke får noe av dette til å fungere kan du koble deg inn på +ledningen til starter/dynamo med startkabler/lader/booster for å få strøm på bilen. Husk å jorde. Funnet på 1 min via Google
Mikael Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Skrevet Juni 18, 2012 Vri nøkkelen lengre enn normalt mot klokka til døra åpnes. Hvis dette ikke fungerer vri den normalt mot klokka, løft opp håndtaket og fortsett å vri mot klokka til døra åpnes. Hvis du ikke får noe av dette til å fungere kan du koble deg inn på +ledningen til starter/dynamo med startkabler/lader/booster for å få strøm på bilen. Husk å jorde. Funnet på 1 min via Google Funket ikke det med nøkkelen og håndtaket, så måtte nok under bilen og koble til, og da gikk det Funket forøvrig heller ikke med skiltlyset, fordi det er en importbil, og dermed så er ikke lysene på automatisk.. Uansett, takk for alle tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå